Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Województwo Lubelskie Partnerem Suzuki Superpucharu Polski

Województwo Lubelskie zostało Partnerem meczu o Suzuki Superpuchar Polski. Spotkanie o trofeum im. Adama Wójcika pomiędzy Stelmetem Eneą BC Zielona Góra a Anwilem Włocławek odbędzie się 26 sierpnia w Kaliszu.

Starcie mistrza Energa Basket Ligi, Stelmetu Enei BC Zielona Góra ze zdobywcą Suzuki Pucharu Polski, Anwilem Włocławek zapowiada się niezwykle ekscytująco. Widowiskowe akcje, czołowi zawodnicy w kraju, a także wielkie emocje – tego możemy spodziewać się po tym meczu. Partnerem spotkania zostało Województwo Lubelskie.

“Koszykówka jest pierwszym halowym sportem wracającym do gry, a to sprawia, że mecz rozpoczynający sezon, którego stawką jest Suzuki Superpuchar Polski, wzbudza spore zainteresowanie. Cieszymy się, że województwo lubelskie konsekwentnie chce promować swój region poprzez naszą dyscyplinę sportu – tym razem w wydaniu ligowym. Nasza dotychczasowa współpraca układa się wzorowo. Dziękujemy za zaufanie i już nie możemy się doczekać wspólnie przeżywanych emocji w spotkaniu czołowych drużyn w naszym kraju” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

“Cieszę się, że jako Województwo Lubelskie jesteśmy partnerem Suzuki Superpucharu Polski 2020. Tym większa jest moja radość, że koszykówka powraca na parkiety po długiej przerwie spowodowanej pandemią. Zaangażowanie Lubelskiego w tę dyscyplinę sportu dobrze wpisuje się w nasze dotychczasowe działania. W ubiegłym roku podpisaliśmy umowę o współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki – to pierwsza taka umowa pomiędzy samorządem a federacją. Bardzo ważnym jej elementem była promocja podczas Mistrzostw Świata w Chinach, gdzie logo województwa widniało na strojach polskiej kadry. Każde starcie Stelmetu Enei z Anwilem to gwarancja wielu emocji. Jestem pewien, że tak będzie również i tym razem. Niech wygra lepszy!” – powiedział Jarosław Stawiarski, Marszałek Województwa Lubelskiego.

Województwo Lubelskie już wcześniej promowało się przez koszykówkę. Logo województwa od 2019 r. jest eksponowane m.in. na spodenkach reprezentacji Polski, w tym podczas mistrzostw świata w Chinach w 2019 roku, kiedy kadra prowadzona przez trenera Mike’a Taylora zajęła świetne ósme miejsce, czy też podczas trwających kwalifikacji do Mistrzostw Europy FIBA.

Najnowsze

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021

W sezonie 2021 w rozgrywkach PGE Ekstraligi nasz zespół drugi rok z rzędu klub startować będzie pod nazwą Eltrox Włókniarz ...

Całość ›

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin SA z KGHM Polska Miedź SA było przedłużenie współpracy ze sponsorem ...

Całość ›

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla

Rozpoczęło się głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego w Krakowie, w którym można oddać swój głos na projekty żużlowe o ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021.

#sponsoringsport #wlokniarzczestochowa #eltox https://sponsoringsport.pl/eltrox-sponsorem-tytularnym-rowniez-w-sezonie-2021/

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin.

#sponsoringsport #siatkowka https://sponsoringsport.pl/kghm-polska-miedz-kolejny-sezon-z-cuprum-lubin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.