Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Właściciel Warty zdradza swoje plany

Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. postanowił podzielić się z sympatykami klubu swoimi przemyśleniami i planami na jego temat.

Właściciel Warty Poznań S.A. Bartłomiej Farjaszewski napisał list otwarty do kibiców, sympatyków i przyjaciół klubu. Informuje w tym liście o zmianach, do jakich doszło w ostatnim czasie w Warcie Poznań, o swojej wizji rozwoju klubu i planach. Zaprasza też wszystkich, którym zależy na losie “Zielonych”, do współpracy, zgłaszania propozycji, pomysłów i uwag. Oto treść listu:

– “Drodzy Kibice Warty Poznań, przyjaciele Klubu, Rodzice!

Nie mam możliwości spotkać się z Wami wszystkimi osobiście i bezpośrednio przekazać mojej wizji rozwoju Warty Poznań S.A. Dlatego chcę to zrobić w niniejszym liście.
Minęło już pół roku od momentu, gdy na początku września przejąłem Klub piłkarski Warta Poznań S.A. Działo się w tym czasie bardzo wiele. Często były to rzeczy, o których lepiej było nie pisać, bo zastałem Klub w trudnej sytuacji organizacyjnej. Wspólnie szukaliśmy takiej drogi rozwoju Warty Poznań, aby jak najlepiej wykorzystać jej potencjał.
Nie przespaliśmy zimy: wzmocniliśmy się sportowo i organizacyjnie. W klubie jest nowy dyrektor sportowy Dawid Frąckowiak, nowy rzecznik prasowy, Piotr Leśniowski. Do sztabu szkoleniowego dołączył trener bramkarzy, Dominik Kubiak.

Zrobiliśmy projekt oświetlenia stadionu, zakupiliśmy niezbędny sprzęt do odnowy biologicznej, podpisaliśmy liczne umowy o współpracy i pierwsze umowy ze sponsorami. Wykonujemy prace związane z utrzymaniem głównego boiska i boiskach treningowych – wszystko to w jakości, w jakiej te zabiegi nie były prowadzone od lat. Otworzyliśmy sklep z gadżetami klubowymi.

Cieszymy się z tego, że stadion, na którym gramy, ma właściciela i jest nim miasto Poznań, reprezentowane przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji. Nasza współpraca układa się bardzo dobrze i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że władze miasta troszczą się o nasz Klub. Wierzymy w to, że wkrótce będziecie świadkami wielu zmian w kwestii infrastruktury. Zaczynamy od budowy oświetlenia boiska i pierwsze efekty powinny być widoczne w najbliższych miesiącach. Dążymy do tego, aby obiekt przy Drodze Dębińskiej 12 nie tylko spełniał wymogi licencyjne dla klubu piłkarskiej 1. Ligi, ale by był on również wizytówką miasta, tak jak inne , sąsiadujące z nami obiekty sportowe.

Wielkim atutem Warty Poznań w jej 107-letniej historii była wielosekcyjność Klubu. Ten cel chcielibyśmy realizować w ramach spółki Warta Poznań S.A oraz powołanej w tym celu naszej Fundacji. Będzie się ona zajmowała szkoleniem dzieci i młodzieży z zachowaniem najwyższych standardów Warty Poznań S.A. Ogłosimy oficjalny nabór i stworzymy atrakcyjną ofertę szkoleniową dla dzieci, które obecnie uczęszczają na treningi w innych szkółkach.
Chciałbym, aby pod herbem Warty Poznań możliwość rozwoju miały inne sekcje, takie jak np. hokej na lodzie, koszykówka , siatkówka czy np. piłka ręczna. Jako autonomiczne podmioty prawne, ale skupione pod jednym szyldem, wspierające się nawzajem i budujące wspólną wartość. Fantastyczna informacja jest taka, że miasto Poznań wybuduje przy Drodze Dębińskiej halę sportową z widownią na ponad 2 tys. miejsc. To obiekt, z którego będzie korzystało wiele zespołów. Fajnie byłoby, gdyby zawodniczki i zawodnicy choćby kilku drużyn nosili zielono-białe barwy Warty Poznań.

Ponadto naszym celem jest stworzenie w najbliższym czasie drużyny piłki nożnej kobiet, sekcji e-sportu oraz amp futbolu. To wspaniałe inicjatywy, które widzę w naszych strukturach.
Jesteśmy również otwarci na nowe, ciekawe pomysły pro-sportowe z naszego miasta. Widzę dla nich miejsce pod wspólnym herbem Warty Poznań. Chcemy, żeby reprezentowały one wysoką jakość, były tworzone w oparciu o jasne i przejrzyste zasady, które reprezentuje Warta Poznań S.A. Jednocześnie nie zapominamy o rozwijaniu podstawowej kwestii, jaką jest szkolenie piłkarskiej młodzieży. W tym celu chcemy współpracować i tworzyć ścieżki rozwoju dla młodych zawodników, którzy trenują dziś w Warcie Poznań S.A. i Klubie Sportowym Warta Poznań. Będziemy też starali się zachęcić działające już szkółki z Poznania i okolic do funkcjonowania pod szyldem Warty Poznań. Przy zachowaniu swoich autonomicznych struktur, mogłyby one czerpać korzyści ze współpracy z pierwszoligowym Klubem, jakim jest Warta Poznań S.A. Mam tu na myśli jakość i ciągłość programu szkolenia oraz plan rozwoju, którego ważnym punktem jest debiut zawodnika w pierwszym zespole Warty Poznań.

Klub zasługuje na to, by być zdrowym organizmem, którego finansowanie nie jest uzależnione od jednej tylko osoby. Dlatego szukamy podmiotów gotowych wesprzeć nasz Klub. Celem jest znalezienie 100 sponsorów – tych mniejszych i większych. Naszym partnerom oferujemy konkretne świadczenia i wartości marketingowe. Dodam tylko, że ekwiwalent reklamowy publikacji na temat Warty Poznań S.A. to blisko 4 miliony zł miesięcznie.
Wiele naszych działań i planów jest uzależnionych od utrzymania się w I lidze i uzyskania licencji na grę w niej. Pozostanie na tym poziomie ligowym gwarantuje nam środki finansowe ze sprzedaży praw TV. Chcemy te pieniądze przeznaczyć na funkcjonowanie i dalszy rozwój klubu.

Pragnę, aby Warta Poznań S.A. była klubem otwartym i transparentnym, zawsze z determinacją realizującym ambitny cel sportowy i organizacyjny. Do realizacji tych zadań potrzebne jest wsparcie i zaangażowanie wielu osób. Jesteśmy otwarci na Wasze pomysły, propozycje i głosy.

Kibice, przyjaciele Warty Poznań, Rodzice! Wsparcie każdego z Was jest dla nas ważne. Wiem, że bez niego nie będzie możliwe osiągnięcie tak wysokiej jakości, jaką chciałbym, żeby nasz Klub reprezentował.
WARTA POZNAŃ to WASZ Klub! Wspólnie zbudujmy nową jakość!”

Najnowsze

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci – Akademie Klasy Ekstra

Rusza czwarta edycja cyklu imprez piłkarskich dla najmłodszych pod hasłem Akademie Klasy Ekstra, organizowana przez Ekstraklasę SA ...

Całość ›

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.
#sponsoringsport #siatkowka #pgeskrabelchatow https://t.co/Gq3TGSkaNd

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci - Akademie Klasy Ekstra.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/IdLkPr7saD