Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

WIŚNIOWSKI Oficjalnym Partnerem FC Girondins de Bordeaux

Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.

6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta została umowa sponsorska pomiędzy WIŚNIOWSKI a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod nią złożyli: Andrzej Wiśniowski – właściciel marki WIŚNIOWSKI oraz Stéphane Martin – prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.

Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka WIŚNIOWSKI zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.

– „Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki „– podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. – „Klub ma konotacje polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa” – dodaje.

To nie pierwsza współpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z
dostawcami komponentów i automatyki działającymi we Francji. W roku 2016 rozpoczęła unikatowy w branży projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem stał się ultranowoczesny napęd METRO, a w tym roku także system inteligentnej technologii smartCONNECTED. Współpraca z francuskim klubem piłkarskim z pewnością przyniesie równie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.

Źródło: Wiśniowski

Najnowsze

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›

Władysława Nowak Prezesem Wisły Kraków

1 sierpnia 2022 roku funkcję Prezesa TS Wisła Kraków SA objął Władysław Nowak Nowy sternik zastąpił na tym stanowisku Dawida ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›