Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wiśniowski i Polkowski kończy współpracę z PZPN

Twórcy kanału “Łączy Nas Piłka” – Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski zakończyli współpracę z PZPN.

Pod koniec sierpnia PZPN poinformował, że autorzy i pomysłodawcy kanały You Tube “Łączy Nas Piłka” – Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski zakończyli współpracę ze związkiem. Na stronie PZPN możemy przeczytać krótki komunikat w tej sprawie:

“Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że 31 sierpnia 2018 roku pracownicy departamentu Komunikacji i Mediów PZPN Łukasz Wiśniowski oraz Jakub Polkowski kończą swoją współpracę z federacją. Obaj zdecydowali się podjąć nowe wyzwania zawodowe. Dziękujemy Łukaszowi i Kubie za sześcioletnią współpracę i życzymy powodzenia oraz spełnienia zawodowego w realizacji nowych projektów.”

Najnowsze

Śląsk Wrocław z drużyną blind footballu

Śląsk bierze pod swoje skrzydła drużynę blind footballu Wrocławscy zawodnicy piłki nożnej dla niewidomych będą teraz występować ...

Całość ›

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 1604 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym ...

Całość ›

PZBuk Oficjalnym Bukmacherem polskiej koszykówki

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Oficjalnym oraz Oficjalnym Bukmacherem Energa Basket Ligi kobiet i ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›