Wisła z nowymi „pasiakami”
Wisła Płock wspólnie z marką Adidas przygotowała kolejny projekt strojów meczowych zespołu.
Przed startem rozgrywek, popularne „pasiaki” Wisły Płock przeszły pewną transformację. Już w minionej kampanii na drugim komplecie strojów pojawiły się delikatne poprzeczne paski i klub zdecydował się podążyć właśnie w tym kierunku. Wyjazdowy, biały trykot pozostanie więc prawie niezmieniony.
Domowa niebieska koszulka i następna w kolejności wyjazdowa czarna zyskały natomiast zupełnie nowy wygląd. Na ich froncie oprócz delikatnych poprzecznych pasków, pojawi się także logo sponsora strategicznego PKN ORLEN oraz znak sponsora technicznego naszego, firmy adidas i oczywiście herb Wisły Płock. Na lewym rękawie ponownie widnieć będą napisy PŁOCK i POKIS, a w tylnej części poza nazwiskiem i numerem piłkarza, obecne będzie również logo sponsora głównego firmy BUDMAT.
Pierwsze koszulki są do nabycia od poniedziałku 17 sierpnia oraz punktów Wisła Płock FanShop na Stadionie i Galerii Mazovia, a od 18 sierpnia w internecie.