Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Płock i BUDMAT – 10 lat współpracy

Wisła Płock i BUDMAT będą kontynuować swoją współpracę, która potrwa do sezonu 2025/2026, czyli łącznie już 10 lat.

Po raz pierwszy Budmat związał się z Wisłą Płock w 2016 roku, tuż po awansie do ekstraklasy. Od tego czasu firma na dobre i na złe nieprzerwanie wspiera „Nafciarzy”.

– „Jest mi niezmiernie miło ogłosić kolejne lata współpracy firmy Budmat i Wisły Płock. Przedłużenie umowy aż na trzy kolejne sezony pokazuje, jak wielkim zaufaniem darzy nas ten długoletni sponsor, a my zrobimy wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść. Z tego miejsca pragnę podziękować firmie Budmat i panu Bogdanowi Więckowi za wsparcie oraz wyrazić podziw dla wielkiego lokalnego patriotyzmu” – powiedział Piotr Sadczuk, prezes Wisły Płock S.A.

Budmat jest grupą kapitałową oferującą produkty oparte na przetwórstwie stali. Od ponad 30 lat jest wiodącym producentem pokryć dachowych, profili i akcesoriów stalowych, systemów rynnowych, ogrodzeń oraz systemów wsporczych dla fotowoltaiki. Za swoją działalność, innowacyjność produktów oraz wsparcie dla lokalnej społeczności, Budmat jest wielokrotnie wyróżniany w prestiżowych rankingach.

„Jako firma Budmat działamy na rynku krajowym i międzynarodowym, ale jesteśmy właśnie stąd, z Płocka, dlatego od wielu lat jesteśmy dumnym partnerem Nafciarzy i chcemy wciąż rozwijać naszą współpracę. Liczymy na to, że z naszym wsparciem, na pięknym nowym stadionie, Wisła Płock osiągnie zakładane cele sportowe, wróci do elity i stabilizacji na tym poziomie” – dodał Paweł Borawski, Dyrektor Zarządzający – Profile Budmat.

Logo firmy Budmat pozostanie wyeksponowane między innymi z tyłu koszulek meczowych, bezpośrednio pod numerem zawodnika.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›