Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Płock będzie jeść sushi

Nowym partnerem Wisły Płock został Daito Sushi, umowa trwa do końca sezonu.

Wisła Płock i DAITO SUSHI podpisały umowę, na mocy której firma została partnerem klubu przynajmniej do 30 czerwca 2017 roku. Reklama naszego partnera pojawi się na stadionie i naszej stronie internetowej. Wspólnie z DAITO SUSHI zostaną również przygotowane specjalne oferty dla kibiców Wisły. Klub i restauracja sprzedaje także specjalne zestawy kibica WISŁA SET (w skład zestawu wchodzi: Wisłą Energy Drink, 20szt maki, 4szt. cali, 4szt hoso, 2szt nigri).

– „Bardzo cieszymy się z pozyskania kolejnego lokalnego partnera, jakim jest DAITO SUSHI. Mamy nadzieję, że współpraca będzie układała się znakomicie i wszyscy będą z niej zadowoleni” – mówi Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

– „W związku z tym, że ze sportem jestem związany od zawsze bardzo cieszę się, że możemy być partnerem klubu z Ekstraklasy, któremu od zawsze kibicowałem. Jako młoda, ale już doświadczona, firma podejmujemy śmiałe i stanowcze decyzje, które w niełatwych dla sportu czasach mają na celu jego wsparcie i budowanie wzajemnych relacji” – mówi Dawid Kucharski, właściciel DAITO SUSHI.

DAITO SUSHI to przede wszystkim bogata oferta kuchni japońskiej. Są to tradycyjne maki sushi, czyli popularne rolki. Nowy Partner Wisły działa na rynku już od kilku lat. Restauracja ta specjalizuje się również w daniach na zamówienie, cateringu, a także obsługę imprez.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›