Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła nadal z Seleną

Wisła Płock również jest aktywna na polu sponsoringu, dalej będzie współpracować z Seleną.

Klub z Płocka jest tegorocznym beniaminkiem Ekstraklasy, w której bardzo dobrze radzi sobie pod względem sportowym. Tym razem zaliczyła sukces marketingowy. Z dotychczasowym partnerem współpracuje od 2013 roku. Marka Selena dostarcza Wiśle wody w ramach umowy sponsoringowej.  Współpraca nie tylko polega na wsparciu pierwszej drużyny ale również zespołów młodzieżowych. Selena wsparła klub także finansowo. Umowa podpisana została na okres roku.

– „Uzdrowisko Wieniec-Zdrój to firma, która jest z nami nieprzerwanie od połowy 2013 roku. Również dzięki znakomitej wodzie mineralnej Selenka, dystrybuowanej przez firmę, naszym piłkarzom udało spełnić się marzenie płockich kibiców i awansować do ekstraklasy. Wierzymy, że przy dalszym wsparciu naszego sponsora będziemy odnosić kolejne, sportowe sukcesy” – skomentował po podpisaniu nowej umowy Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

”Selenka” Wieniec Zdrój – to naturalna woda mineralna bogata w selen, lit, magnez, wapń i potas. Stanowi konieczne uzupełnienie minerałów niezbędnych do codziennego życia każdego człowieka.

Źródło: Wisła Płock

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›