fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wisła Kraków przepytała swoich kibiców

Klub z stolicy Małopolski chce walczyć o awans do pierwszej ósemki drużyn w Ekstraklasie i liczy na wsparcie kibiców.

Zawodnicy Wisły wykorzystali piękne wiosenne dni i wyszli do kibiców. Sympatyków klubu pytali o ważne dla nich w tym sezonie spotkania klubu. W zamian za krótkie wypowiedzi każdy mógł uzyskać bilet na najbliższe spotkanie klubu. Cała akcja została uwieczniona w filmie promocyjnym.

Źródło: Wisła Kraków

Najnowsze

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›

Dorota Spaczyńska – Kaim nowym Rzecznikiem Prasowym PZHL

Nowym rzecznikiem Polskiego Związku Hokeja na Lodzie została Dorota Spaczyńska – Kaim - „Przez ponad trzy lata pracowałam w dziale ...

Całość ›

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław

VolleyWrocław wraz z partnerem – wydawnictwem Migra sp z oo przygotowali specjalny projekt dla uczniów Rusza Migra Liga Szkół Migra ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach.
#sponsoringsport #pkol #igrzyskaolimpijskie https://t.co/EDXU63VCat

Dorota Spaczyńska – Kaim nowym Rzecznikiem Prasowym PZHL.
#sponsoringsport #pzhl #hokej https://t.co/cKRb1skKIZ