Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wino Cono Sur dalej z Tour de France

Chilijska marka Cono Sur Bicicleta Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017, który  w dniach 1-23 lipca przykuje uwagę fanów kolarstwa z całego świata. Współpraca z Wielką Pętlą trwa nieprzerwanie od 2014 roku.

Po raz kolejny marka Cono Sur będzie wspierać prestiżowy wyścig Tour de France.

– „Jesteśmy dumni z tego, że Cono Sur może sponsorować tak wyjątkowe wydarzenie, jakim jest Tour de France. Idea jaka przyświeca wyścigowi jest nam bardzo bliska. Rower stanowi ważny symbol dla marki Cono Sur, reprezentując takie wartości jak szacunek i troska nie tylko o środowisko, ale przede wszystkim o ludzi” – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.

Tegoroczna Wielka Pętla wystartuje z Düsseldorfu. Wybrani polscy dziennikarze na zaproszenie marki Cono Sur będą mogli z bliska obserwować zmagania kolarzy na tym właśnie etapie. Ogółem trasa liczyć będzie dwadzieścia jeden etapów o łącznym dystansie 3516 kilometrów. Wyścig zakończy się na paryskich Polach Elizejskich.

Marka Cono Sur – Oficjalne Wino Tour de France – przygotowała specjalny konkurs SMS, w którym do wygrania jest 20 profesjonalnych rowerów marki TREK oraz akcesoria rowerowe. Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.conosur.pl.

Cono Sur to uosobienie młodzieńczego entuzjazmu i ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Wina powstają w zgodzie z naturą i w trosce o środowisko. Cono Sur jako pierwsza firma winiarska na świecie zaangażowała się w projekt Carbon Natural Delivery, który ma na celu redukcję gazów cieplarnianych.

Źródło: Conosur.pl

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›