Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Wino Cono Sur dalej z Tour de France

Chilijska marka Cono Sur Bicicleta Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017, który  w dniach 1-23 lipca przykuje uwagę fanów kolarstwa z całego świata. Współpraca z Wielką Pętlą trwa nieprzerwanie od 2014 roku.

Po raz kolejny marka Cono Sur będzie wspierać prestiżowy wyścig Tour de France.

– „Jesteśmy dumni z tego, że Cono Sur może sponsorować tak wyjątkowe wydarzenie, jakim jest Tour de France. Idea jaka przyświeca wyścigowi jest nam bardzo bliska. Rower stanowi ważny symbol dla marki Cono Sur, reprezentując takie wartości jak szacunek i troska nie tylko o środowisko, ale przede wszystkim o ludzi” – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.

Tegoroczna Wielka Pętla wystartuje z Düsseldorfu. Wybrani polscy dziennikarze na zaproszenie marki Cono Sur będą mogli z bliska obserwować zmagania kolarzy na tym właśnie etapie. Ogółem trasa liczyć będzie dwadzieścia jeden etapów o łącznym dystansie 3516 kilometrów. Wyścig zakończy się na paryskich Polach Elizejskich.

Marka Cono Sur – Oficjalne Wino Tour de France – przygotowała specjalny konkurs SMS, w którym do wygrania jest 20 profesjonalnych rowerów marki TREK oraz akcesoria rowerowe. Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.conosur.pl.

Cono Sur to uosobienie młodzieńczego entuzjazmu i ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Wina powstają w zgodzie z naturą i w trosce o środowisko. Cono Sur jako pierwsza firma winiarska na świecie zaangażowała się w projekt Carbon Natural Delivery, który ma na celu redukcję gazów cieplarnianych.

Źródło: Conosur.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›