Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą „WiedzaJestWcenie”.

Spoty będą emitowane przez kilka miesięcy w najpopularniejszych kanałach sportowych, podczas najciekawszych wydarzeń. TOTALbet reklamuje się hasłem #WiedzaJestWcenie, które nawiązuje do eksperckiej strony zakładów bukmacherskich. „Cały dzień chodzi za tobą sport? Nie pozwól, by chodził bez sensu!” – głosi reklama.

Scenariuszem i realizacją spotu zajął się Dom Produkcyjny ZPR Media, czyli jedna ze spółek Holdingu ZPR, do którego należy także TOTALbet. Głównemu bohaterowi podczas codziennych czynności towarzyszą sportowcy – koszykarz, siatkarka, piłkarz, oszczepniczka i zawodnik futbolu amerykańskiego. To znak, że sport pochłania jego myśli, a skoro tak, to może tę pasję wykorzystać wchodząc na stronę TOTALbet.

„Spot jest lekki, humorystyczny. Jednocześnie niesie przekaz, że w zakładach bukmacherskich liczy się wiedza, a nie tylko losowość zdarzeń. Jednym z elementów odpowiedzialnej gry jest to, by nie liczyć na ślepy traf i ten aspekt również jest dla nas ważny” – mówi dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.

TOTALbet prowadzi kampanię przy pomocy Domu Mediowego Starcom . Spoty pojawią się m.in. w Eurosporcie, TVP Sport i Polsacie Sport. Materiały można również znaleźć na kanale Stawiamy na sport – TOTALbet na Youtube.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›