Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Więcej kobiecego szczypiorniaka w TVP Sport

Więcej kobiecego szczypiorniaka w TVP Sport – nowa umowa Superligi z TVP S.A.

Telewizja Polska S.A. i Superliga Sp. z o.o. rozszerzają zakres dotychczasowej współpracy. Na mocy nowej umowy kibice zobaczą hit każdej z 28 serii. Kobiece zmagania będą transmitowane w TVP Sport, na stronie TVPSPORT.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwsze mecze już we wrześniu.

Od najbliższego sezonu TVP Sport pokaże hit każdej serii. Spotkania PGNiG Superligi Kobiet mają być transmitowane w stałym paśmie – w piątki o godzinie 18:00. Łącznie przez trzy lata kanał sportowy Telewizji Polskiej wyemituje 84 transmisje, czyli około 168 godzin. Będzie je można śledzić na antenie TVP Sport, na stronie TVPSPORT.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Dla kibiców dostępne będą również skróty meczów, wywiady i dodatkowe materiały wideo. Wszystkie zmagania pokazane zostaną w standardzie HD z wykorzystaniem minimum 5 kamer. Nowa umowa została podpisana na trzy lata, do końca sezonu 2022/2023.

„Piłka ręczna ma swój dom, który nazywa się TVP Sport. Pokazujemy najważniejsze spotkania PGNiG Superligi mężczyzn, Puchar Polski, mecze kobiecej i męskiej reprezentacji, a także turnieje mistrzowskie z ich udziałem. Teraz czas na Panie! Trzymamy parytet, a już niedługo kolejne dobre wieści dla kibiców.” – powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Dla PGNiG Superligi Kobiet to drugi sezon pod znakiem profesjonalizacji. W pierwszych kilku miesiącach liga przeszła rewolucję. Kluby zostały przekształcone w spółki, przeszły proces licencyjny, powstała nowoczesna identyfikacja wizualna rozgrywek, strona internetowa, kanały w social mediach, a także oprawa meczów telewizyjnych. Dzięki temu PGNiG Superliga Kobiet jest uznawana za jedną z najlepszych żeńskich lig sportowych w Polsce. W sezonie 2019/2020 w lidze rywalizowało 8 zespołów. Tytuł mistrzyń Polski wywalczyły zawodniczki MKS Perły Lublin, po srebro sięgnęły szczypiornistki Metraco Zagłębia Lubin, a brąz przypadł KPR-u Gminy Kobierzyce.

– „Podpisanie nowej umowy na sprzedaż praw telewizyjnych dla PGNiG Superligi Kobiet to było najważniejsze zadanie zarządu Superligi Sp. z o.o. dla damskich rozgrywek w ostatnich miesiącach. Wprowadzenie zawodowej ligi spowodowało szereg zmian, dzięki którym zainteresowanie rozgrywkami znacznie się zwiększyło – obserwujemy to m.in. we wskaźnikach medialnych i oglądalności. Bardzo się cieszę, że wielomiesięczna praca przyniosła kolejne efekty, a potencjał docenił nasz partner, Telewizja Polska S.A. Nowa umowa to ogromny przeskok dla rozgrywek, promocji dyscypliny i sponsorów. Ligowa żeńska piłka ręczna jeszcze nigdy nie była tak dobrze wyeksponowana w telewizji. Nowa umowa gwarantuje nam również szereg świadczeń promocyjnych, w tym możliwości oglądania pomeczowych skrótów na stronie Superligi Kobiet, w mediach czy powstającej aplikacji mobilnej” – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

W przedwcześnie zakończonym sezonie 2019/2020, pierwszym w formie zawodowych rozgrywek, przeprowadzono sześć transmisji z 10 zaplanowanych na antenie TVP Sport. Średnia oglądalność wyniosła 55 827 osób. Najwięcej fanów zgromadziło przed ekranami spotkanie z 23 lutego 2020 roku: Metraco Zagłębie Lubin – Młyny Stoisław Koszalin. Jego widownia wyniosła 82 434 widzów, a w szczytowym momencie aż 145 214.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›