Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew został członkiem ŁIPH

W związku z przyjętą strategią poszerzenia kontaktów biznesowych, Widzew został członkiem Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej.

Widzew od dawna był kojarzony z silnym biznesem skupionym wokół klubu. Prekursorem biznesowego podejścia był prezes Ludwik Sobolewski, który w trudnych czasach doskonale dawał sobie radę z pozyskaniem pieniędzy bez oglądania się na ograniczenia, które nakładał system.

Cel klubu to budowa silnych fundamentów biznesowych na wielu płaszczyznach. Idealną platformą do tego typu działań jest Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa, która doskonale sprawdza się jako pośrednik w relacjach B2B (business to business).

– “Łódzki biznes powinien wspierać zarówno rozwój firm, jak i całego regionu. Wiele miast potrafi stworzyć wartościowe środowisko, w którym rozwijają się lokalne przedsięwzięcia. Często podkreślamy, że „Serce Łodzi bije właśnie tu”, czyli na Widzewie i z takim przesłaniem wchodzimy do takiej organizacji jak ŁIPH” – podkreśla Tomasz Jędraszczyk, wiceprezes Widzewa. – “Rdzennie łódzki, znany od pokoleń klub, chce być bliżej wszystkich, którym interes naszego miasta jest bliski. Wierzymy, że wspólne działanie doda wartości każdemu z zrzeszonych członków izby.”

Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa od 29 lat jest platformą wymiany wiedzy, doświadczeń i kontaktów między przedsiębiorcami. Jest największą organizacja samorządu gospodarczego, skupiającą ponad 400 podmiotów z Łodzi i regionu – i wciąż systematycznie zwiększa liczbę firm członkowskich. Największą grupę stanowią firmy z branży modowej i budowlanej, i szeroko rozumianych usług B2B, sporą grupę członków stanowią producenci i eksporterzy z różnych branż. 85 procent to firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Troska o przedsiębiorców to główna misja Izby – rozumiana jako wspieranie rozwoju firm, ułatwianie rozwoju eksportu, agregowanie powiązań gospodarczych oraz dostarczanie menedżerom wiedzy i kompetencji, niezbędnych przy prowadzeniu biznesu. Izba to też szeroki wachlarz usług okołobiznesowych, a także katalizator kontaktów pomiędzy przedsiębiorcą a władzami samorządowymi i administracją państwową. ŁIPH od wielu lat stara się być blisko przedsiębiorców z regionu, dlatego posiada też oddziały: w Zgierzu, Aleksandrowie Łódzkim, Pabianicach i Koluszkach.

Najnowsze

ZINA Sponsorem Tytularnym IV i Klas Okręgowych Śląskiego Związku Piłki Nożnej

Prezes Śląskiego Związku Piłki Nożnej Henryk Kula oraz Prezes Just4Football Dystrybutora Marki Zina Jakub Karpiński podpisali umowę ...

Całość ›

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego za rok 2019 – XVI Gala Sportu i Biznesu zwieńczyła dwudniowe Forum SPORTBIZ, czyli ...

Całość ›

Konrad Piechocki prezesem Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej

Na walnym zgromadzeniu sprawozdawczo-wyborczym Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej wybrano nowego prezesa ŁZPS, którym został Konrad ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

ZINA Sponsorem Tytularnym IV i Klas Okręgowych Śląskiego Związku Piłki Nożnej.
#sponsoringsport #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/zina-sponsorem-tytularnym-iv-i-klas-okregowych-slaskiego-zwiazku-pilki-noznej/

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego.
#sponsoringsport #sportbiz #demes https://sponsoringsport.pl/poznalismy-zwyciezcow-nagrod-biznesu-sportowego/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.