Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew z włókniczym charakterze prezentuje nowe koszulki

W nadchodącym sezonie Widzew Łódż występować będzie w nowych, dedykowanych strojach, które przygotowała firma Joma, z tej okazji powstął „włókniczy spot”.

Zgodnie z obowiązującą umową z partnerem technicznym firmą Joma nowy sezon Widzew rozpocznie w dedykowanych strojach. W grudniu 2018 roku klub poprosił kibiców o wybór jednego z czterech proponowanych wzorów, które mogły trafić na koszulki meczowe. W przeprowadzonej za pośrednictwem widzew.com ankiecie wygrała propozycja, którą właśnie prezentujemy.

W nowym sezonie Widzew dysponować będzie trzema wersjami kolorystycznymi strojów. Tradycyjnie pierwszym wyborem będzie kolor czerwony. W przypadku konfliktu z barwami gospodarzy meczów łodzianie dysponować będą żółtymi strojami, pełniącymi funkcję rezerwowych. Ponadto, przygotowany został trzeci – biały – komplet, dedykowany występom w rozgrywkach Pucharu Polski (na rękawkach zostały wolne miejsca na emblemat tych rozgrywek).

Charakterystycznymi elementami wybranego wzoru są: znak wodny w postaci herbu Widzewa w lewym dolnym rogu z przodu koszulki oraz ukośne paski. Ponadto, od spodu, wewnątrz koszulki naszyta jest specjalna taśma z nazwą klubu. Wyjątkowość nowych kompletów polega również na umieszczeniu na nich specjalnych haseł nawiązujących do charakteru naszej drużyny. Na tyle czerwonej i białej koszulki, na górze, pod kołnierzykiem, widnieje napis: „Jeden za wszystkich”, na żółtej zaś: „Wszyscy za jednego”. Na nowych koszulkach tradycyjnie widnieć będą logotypy sponsorów Widzewa.

Dla podkreślenia wyjątkowości nowych, wybranych przez kibiców i uszytych specjalnie z myślą o nich koszulek Widzewa, czyli klubu o niepowtarzalnej robotniczej tożsamości wpisanej w klimat przemysłowej Łodzi, przygotowany został specjalny materiał promujący nowe stroje. Ujęcia do klipu zrealizowane zostały w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, podkreślając nierozerwalną więź RTS-u z „Miastem Włókniarzy”.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›