Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew z włókniczym charakterze prezentuje nowe koszulki

W nadchodącym sezonie Widzew Łódż występować będzie w nowych, dedykowanych strojach, które przygotowała firma Joma, z tej okazji powstął “włókniczy spot”.

Zgodnie z obowiązującą umową z partnerem technicznym firmą Joma nowy sezon Widzew rozpocznie w dedykowanych strojach. W grudniu 2018 roku klub poprosił kibiców o wybór jednego z czterech proponowanych wzorów, które mogły trafić na koszulki meczowe. W przeprowadzonej za pośrednictwem widzew.com ankiecie wygrała propozycja, którą właśnie prezentujemy.

W nowym sezonie Widzew dysponować będzie trzema wersjami kolorystycznymi strojów. Tradycyjnie pierwszym wyborem będzie kolor czerwony. W przypadku konfliktu z barwami gospodarzy meczów łodzianie dysponować będą żółtymi strojami, pełniącymi funkcję rezerwowych. Ponadto, przygotowany został trzeci – biały – komplet, dedykowany występom w rozgrywkach Pucharu Polski (na rękawkach zostały wolne miejsca na emblemat tych rozgrywek).

Charakterystycznymi elementami wybranego wzoru są: znak wodny w postaci herbu Widzewa w lewym dolnym rogu z przodu koszulki oraz ukośne paski. Ponadto, od spodu, wewnątrz koszulki naszyta jest specjalna taśma z nazwą klubu. Wyjątkowość nowych kompletów polega również na umieszczeniu na nich specjalnych haseł nawiązujących do charakteru naszej drużyny. Na tyle czerwonej i białej koszulki, na górze, pod kołnierzykiem, widnieje napis: “Jeden za wszystkich”, na żółtej zaś: “Wszyscy za jednego”. Na nowych koszulkach tradycyjnie widnieć będą logotypy sponsorów Widzewa.

Dla podkreślenia wyjątkowości nowych, wybranych przez kibiców i uszytych specjalnie z myślą o nich koszulek Widzewa, czyli klubu o niepowtarzalnej robotniczej tożsamości wpisanej w klimat przemysłowej Łodzi, przygotowany został specjalny materiał promujący nowe stroje. Ujęcia do klipu zrealizowane zostały w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, podkreślając nierozerwalną więź RTS-u z “Miastem Włókniarzy”.

Najnowsze

Nowy członek projektu JoinBertus – UTI.PL

W Kieleckim Parku Technologicznym odbyło się uroczyste podpisanie umowy dotyczącej przyłączenia się UTIPL, firmy z branży IT, do ...

Całość ›

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu oraz WKS Śląsk Wrocław łączą siły, aby podczas wakacji promować czytelnictwo i ...

Całość ›

Red Box wciąż gra z Wielkopolskim ZPN

Firma Red Box pozostanie w sezonie 2020/21 partnerem rozgrywek prowadzonych przez Wielkopolski ZPN Na mocy aneksu do obowiązującej umowy ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Nowy członek projektu JoinBertus – http://UTI.PL .
#sponsoringsport #pilkareczna #joinbertus https://sponsoringsport.pl/nowy-czlonek-projektu-joinbertus-uti-pl/

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy.
#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/miejska-biblioteka-publiczna-oraz-slask-wroclaw-odkrywaja-co-czytaja-sportowcy/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.