Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew z włókniczym charakterze prezentuje nowe koszulki

W nadchodącym sezonie Widzew Łódż występować będzie w nowych, dedykowanych strojach, które przygotowała firma Joma, z tej okazji powstął “włókniczy spot”.

Zgodnie z obowiązującą umową z partnerem technicznym firmą Joma nowy sezon Widzew rozpocznie w dedykowanych strojach. W grudniu 2018 roku klub poprosił kibiców o wybór jednego z czterech proponowanych wzorów, które mogły trafić na koszulki meczowe. W przeprowadzonej za pośrednictwem widzew.com ankiecie wygrała propozycja, którą właśnie prezentujemy.

W nowym sezonie Widzew dysponować będzie trzema wersjami kolorystycznymi strojów. Tradycyjnie pierwszym wyborem będzie kolor czerwony. W przypadku konfliktu z barwami gospodarzy meczów łodzianie dysponować będą żółtymi strojami, pełniącymi funkcję rezerwowych. Ponadto, przygotowany został trzeci – biały – komplet, dedykowany występom w rozgrywkach Pucharu Polski (na rękawkach zostały wolne miejsca na emblemat tych rozgrywek).

Charakterystycznymi elementami wybranego wzoru są: znak wodny w postaci herbu Widzewa w lewym dolnym rogu z przodu koszulki oraz ukośne paski. Ponadto, od spodu, wewnątrz koszulki naszyta jest specjalna taśma z nazwą klubu. Wyjątkowość nowych kompletów polega również na umieszczeniu na nich specjalnych haseł nawiązujących do charakteru naszej drużyny. Na tyle czerwonej i białej koszulki, na górze, pod kołnierzykiem, widnieje napis: “Jeden za wszystkich”, na żółtej zaś: “Wszyscy za jednego”. Na nowych koszulkach tradycyjnie widnieć będą logotypy sponsorów Widzewa.

Dla podkreślenia wyjątkowości nowych, wybranych przez kibiców i uszytych specjalnie z myślą o nich koszulek Widzewa, czyli klubu o niepowtarzalnej robotniczej tożsamości wpisanej w klimat przemysłowej Łodzi, przygotowany został specjalny materiał promujący nowe stroje. Ujęcia do klipu zrealizowane zostały w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, podkreślając nierozerwalną więź RTS-u z “Miastem Włókniarzy”.

Najnowsze

Fitness Platinium sponsorem drużyny koszykówki Wisły Kraków

Fitness Platinium, krakowska sieć klubów fitness należąca do spółki Platinium Wellness Sp z oo, oficjalnie staje się sponsorem ...

Całość ›

Kluby Ekstraklasy chcą zmniejszenia liczby spadkowiczów

Podczas corocznego spotkania klubów Ekstraklasy rada nadzorcza opowiedziała się za zzmniejszeniem do 2 spadkowiczów z ...

Całość ›

Daria Wołąziewicz nowym Rzecznikiem Prasowym Stomilu Olsztyn

Od grudnia pierwszoligowy Stomil Olsztyn ma nowego rzecznika prasowego, została nim Daria Wołąziewicz, która do tej pory pracowała w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Fitness Platinium sponsorem drużyny koszykówki Wisły Kraków.
#sponsoringsport #wislakrakow # fitnessplatinium https://sponsoringsport.pl/fitness-platinium-sponsorem-druzyny-koszykowki-wisly-krakow/

Kluby Ekstraklasy chcą zmniejszenia liczby spadkowiczów.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/kluby-ekstraklasy-chca-zmniejszenia-liczby-spadkowiczow/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.