Widzew z włókniczym charakterze prezentuje nowe koszulki
W nadchodącym sezonie Widzew Łódż występować będzie w nowych, dedykowanych strojach, które przygotowała firma Joma, z tej okazji powstął „włókniczy spot”.
Zgodnie z obowiązującą umową z partnerem technicznym firmą Joma nowy sezon Widzew rozpocznie w dedykowanych strojach. W grudniu 2018 roku klub poprosił kibiców o wybór jednego z czterech proponowanych wzorów, które mogły trafić na koszulki meczowe. W przeprowadzonej za pośrednictwem widzew.com ankiecie wygrała propozycja, którą właśnie prezentujemy.
W nowym sezonie Widzew dysponować będzie trzema wersjami kolorystycznymi strojów. Tradycyjnie pierwszym wyborem będzie kolor czerwony. W przypadku konfliktu z barwami gospodarzy meczów łodzianie dysponować będą żółtymi strojami, pełniącymi funkcję rezerwowych. Ponadto, przygotowany został trzeci – biały – komplet, dedykowany występom w rozgrywkach Pucharu Polski (na rękawkach zostały wolne miejsca na emblemat tych rozgrywek).
Charakterystycznymi elementami wybranego wzoru są: znak wodny w postaci herbu Widzewa w lewym dolnym rogu z przodu koszulki oraz ukośne paski. Ponadto, od spodu, wewnątrz koszulki naszyta jest specjalna taśma z nazwą klubu. Wyjątkowość nowych kompletów polega również na umieszczeniu na nich specjalnych haseł nawiązujących do charakteru naszej drużyny. Na tyle czerwonej i białej koszulki, na górze, pod kołnierzykiem, widnieje napis: „Jeden za wszystkich”, na żółtej zaś: „Wszyscy za jednego”. Na nowych koszulkach tradycyjnie widnieć będą logotypy sponsorów Widzewa.
Dla podkreślenia wyjątkowości nowych, wybranych przez kibiców i uszytych specjalnie z myślą o nich koszulek Widzewa, czyli klubu o niepowtarzalnej robotniczej tożsamości wpisanej w klimat przemysłowej Łodzi, przygotowany został specjalny materiał promujący nowe stroje. Ujęcia do klipu zrealizowane zostały w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, podkreślając nierozerwalną więź RTS-u z „Miastem Włókniarzy”.