Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew z redordowym kontraktem sponsorskim

Od sezonu 2025/26 Sponsorem Strategicznym Widzewa Łódź będzie Newport by Panattoni – fundusz inwestycyjny wspierający rozwój nowoczesnej infrastruktury magazynowej w całej Europie.

W kolejnych latach piłkarze Widzewa wybiegną na murawę z logo Newport by Panattoni, które zagości na koszulkach meczowych do końca sezonu 2027/28.

„Stawiamy sobie ambitne cele, a żeby je zrealizować potrzebne są stabilne fundamenty finansowe oraz konsekwentny rozwój. Właśnie to chcemy zapewnić w ramach największej w historii Klubu trzyletniej umowy sponsorskiej. Widzimy wiele wspólnego między naszą działalnością inwestycyjną a duchem sportowej rywalizacji: wytrwałość, ambicję i dążenie do najlepszego wyniku” – mówi Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Panattoni Europe, UK, Middle East and India oraz właściciel Widzewa Łódź.

Ekspozycja na poziomie Sponsora Strategicznego obejmuje wszystkie kluczowe kanały komunikacji marki i zapewnia maksymalną widoczność i efektywność działań marketingowych, zaczynając od prezentacji logo w centralnym miejscu koszulki meczowej, która gwarantuje najwyższe możliwe AVE. Sponsor Strategiczny korzysta również z największej ekspozycji w dniu meczowym – obejmuje to nośniki reklamowe na stadionie, obecność w komunikatach i materiałach promocyjnych oraz szeroką obecność w kanałach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych Klubu.

Szczególnie istotnym elementem tej współpracy będzie aktywizacja marki poprzez Widzewski Klub Biznesu – skuteczną platformę networkingową, skupiającą firmy z różnych branż.

Obecność w WKB to jednak nie tylko networking – to także możliwość prezentacji własnej oferty w ramach specjalnych wydarzeń, wzięcia udziału w spotkaniach tematycznych i działaniach content marketingowych skierowanych do członków Klubu. W ten sposób Sponsor Strategiczny może prowadzić komunikację precyzyjnie ukierunkowaną do segmentu B2B, wzmacniając swoją pozycję rynkową i rozpoznawalność.

Taka forma aktywizacji, oparta na budowaniu relacji i wzajemnych rekomendacjach w zaufanym środowisku biznesowym, jest dziś jedną z najbardziej efektywnych metod promocji marki w kontekście B2B. Widzewski Klub Biznesu jako aktywna i zaangażowana społeczność stanowi też doskonałe tło dla długofalowej oraz wartościowej obecności Sponsora Strategicznego.

– „Zawarcie trzyletniego kontraktu sponsorskiego to ważny moment dla całego Klubu. W sporcie dla realizacji strategii kluczowe znaczenie ma stabilność. Tak długi horyzont współpracy zapewnia nam solidną podstawę do dalszego rozwoju i motywuje do jeszcze cięższej pracy. Warto pamiętać, że od kilku lat mamy silnego partnera na poziomie Sponsoringu Strategicznego i dotychczasowe kontrakty były bardzo znaczące w kontekście budżetu całego Klubu, ale teraz możemy śmiało mówić o rekordzie” – powiedział Michał Rydz, Prezes Zarządu Widzew Łódź S.A.


Newport by Panattoni to fundusz typu Private Equity Real Estate, który finansuje pełny cykl inwestycyjny budowy i komercjalizacji nowoczesnych magazynów w Europie. Jesienią 2024 roku firma uruchomiła trzeci fundusz o zasięgu paneuropejskim zakładający realizację 10–12 projektów logistycznych o łącznej wartości 300 milionów euro w strategicznych lokalizacjach na całym kontynencie. To kontynuacja sukcesów dwóch poprzednich inicjatyw, które zaowocowały inwestycjami między innymi w Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii, Francji, Niemczech i Polsce, w tym w Łodzi.

Najnowsze

Arka z pierwszym sponsorem meczu po awansie do Ekstraklasy

Arka Gdynia pozyskała pierwszego sponsora meczu po awansie do PKO BP Ekstraklasy W 4 kolejce podczas meczu z Pogonią Szczecin partnerem ...

Całość ›

Nowy prezes KPS Skry Bełchatów

Rada Nadzorcza z dniem 1 czerwca 2025 powołała na stanowisko Prezesa KPS Skra Bełchatów SA byłego reprezentanta Polski, od wielu lat ...

Całość ›

Nowy dyrektor Finansowy Lechii

Pion administracyjny Lechii Gdańsk rozwija się w kolejnych obszarach Do klubu w roli dyrektora finansowego dołączył Robert ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›