Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew z nowymi partnerami

Do Widzewskiego Klubu Biznesu dołączyły właśnie firmy Amcor, KSRC i Compact-Projekt. Z Widzewem Łódź pozostali także dwaj partnerzy – Cosinus i Salvum.

Pierwszą z nich jest Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o. wchodząca w skład grupy Amcor – globalnego przedsiębiorstwa z branży opakowaniowej. Drugim nowym członkiem WKB została firma KSRC Budownictwo, specjalizująca się w branży budowlanej. W Widzewskim Klubie Biznesu znalazła się również firma Compact-Project, która specjalizuje się w obsłudze operatorów telefonii cyfrowej i transmisji danych w zakresie projektowania i budowy stacji bazowych.

– „Funkcjonowanie w ramach Widzewskiego Klubu Biznesu daje wszystkim przedsiębiorstwom, bez względu na skalę prowadzenia działalności czy liczbę zatrudnionych pracowników, wiele korzyści. Pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki wśród kibiców, wypromować swoje usługi i produkty, jak również daje możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Wielu właścicieli firm skupionych w WKB jest jednocześnie kibicami Widzewa Łódź, więc ma to dla nich również znaczenie osobiste” – mówi Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Z punktu widzenia Klubu istotne jest również to, że współpracę przedłużają dotychczasowi sponsorzy. W sezonie 2021/2022 w roli partnerów Widzewa Łódź pozostały firmy Salvum i Cosinus, które wspierają Klub już od dłuższego czasu.

– „Dla nas jako zarządu, ale i dla całego Klubu decyzje o przedłużeniu umów przez dotychczasowych partnerów są wyrazem zaufania i dowodem na to, że obrana przez nas droga rozwoju Widzewa Łódź jest słuszna, a hasło #ZawszeW13 znajduje potwierdzenie również w rzeczywistych decyzjach biznesowych naszych partnerów” – dodaje Michał Rydz.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›