Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew ustanowił siódmy kolejny rekord Polski w sprzedaży karnetów

16401 kibiców nabyło karnety na mecze domowe Widzewa w rundzie wiosennej sezonu 2019/2020, co stanowi kolejnym rekordem Polski.

Od czasu zadomowienia się Widzewa na nowym stadionie przy al. Piłsudskiego 138 jego kibice regularnie, co runda, wykupują wszystkie dostępne karnety na mecze swoich ulubieńców. Już w marcu 2017 roku, czyli wkrótce po oddaniu obiektu do użytku, nabyli ich 15310, bijąc dotychczasowy rekord Polski. Później poprawiali go sześciokrotnie, ostatni raz w lutym 2020 roku, kupując ostatecznie 16401 karnetów.

Bicie kolejnych rekordów możliwe jest dzięki temu, że zainteresowanie nimi stale rośnie, a klub stara się, by w miarę możliwości technicznych i organizacyjnych zwiększać do maksimum liczbę dostępnych miejsc. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że jesienią 2019 roku, gdy wyprzedane zostało wszystkie 16377 karnetów, klub – obserwując tempo sprzedaży i skalę zainteresowania – postanowił uruchomić listę rezerwacyjną. Zapisać na nią mogli się wszyscy ci, którym nie udało się nabyć abonamentów, ale deklarowali ich zakup przy najbliższej możliwej okazji.

Na listę rezerwacyjną zapisało się wówczas w krótkim czasie około 1400 osób. Specjalnie dla nich wiosną klub przygotował osobny etap sprzedaży karnetów, do którego trafiły wszystkie miejsca, których nie przedłużyli kibice z jesieni, a było ich… niewiele ponad 120 z 4089. Ich sprzedaż, uruchomiona 18 lutego o godzinie 19:10, zajęła zaledwie 7 minut.

Ostatecznie, po 3 z 4 planowanych etapów sprzedaży swoich nabywców znalazło 4113 karnetów, co razem z całosezonową liczbą 12288 dało kolejny, siódmy już widzewski rekord Polski – 16401 abonamentów na wiosenne mecze domowe Widzewa. Czwarty, otwarty etap sprzedaży musiał w związku z tym zostać odwołany.

– „To, że kibice Widzewa wykupują wszystkie dostępne karnety, stało się piękną widzewską tradycją. Cieszę się, że fani czerwono-biało-czerwonych chcą być z nami i wypełniać „Serce Łodzi”, współtworząc niesamowitą, niepowtarzalną atmosferę widowisk, które wykraczają daleko poza rywalizację sportową. Doping widzewiaków to fenomen, który potwierdza, że widzewska społeczność to wyjątkowa grupa ludzi. Dokładamy w klubie wszelkich starań, żeby rozwijać się, zmieniać i dalej wspólnie budować przyszłość Widzewa” – przyznaje Martyna Pajączek, prezes Widzewa.

Kibice, którym nie udało się nabyć karnetów, szczęścia szukać będą musieli przy okazji sprzedaży biletów jednorazowych na mecze domowe łodzian wiosną 2020 roku. Ich sprzedaż możliwa będzie dzięki zwalnianiu miejsc przez posiadaczy karnetów, którzy przed każdym meczem domowym mogą poinformować klub, że będą nieobecni, dorzucając swoje miejsce do puli biletowej na to spotkanie. Do otwartej sprzedaży trafiać mogą również wejściówki na sektor gości i otaczające go bufory, ale jedynie w przypadku braku udziału w meczu zorganizowanej grupy fanów drużyny przeciwnej.

Warto mieć karnet na Widzew, gwarantujący regularny udział w kolejnych sportowych świętach w Sercu Łodzi. Jest na to co najmniej 16401 dowodów. Do zobaczenia już w niedzielę 1 marca przy Piłsudskiego 138!

Kolejne rekordy Polski sprzedanych karnetów ustanowione przez kibiców Widzewa:

marzec 2017 – 15310

lipiec 2017 – 15903

marzec 2018 – 16224

lipiec 2018 – 16311

marzec 2019 – 16339

sierpień 2019 – 16377

luty 2020 – 16401

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›