Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew śróbuje rekord sprzedanych karnetów

16 377 – od 2 sierpnia 2019 r. tyle właśnie wynosi rekord Polski w sprzedaży karnetów, ustanowiony przez kibiców Widzewa. 

Sprzedaż karnetów na mecze Widzewa w sezonie 2019/2020 rozpoczęła się 19 czerwca. W pierwszym etapie kibice mogli przedłużać swoje wejściówki z zachowaniem dotychczasowego miejsca. Do 5 lipca zdecydowało się na to ponad 11,5 tys. osób.

W następnej kolejności udostępniono przedłużanie abonamentów z możliwością zmiany miejsca na stadionie. Drugi etap zakończył się 15 lipca, a licznik zatrzymał się wówczas na 15 248 karnetach.

17 lipca do otwartej sprzedaży trafiło nieco ponad 1000 karnetów – znalazły one nabywców… w niecałe pół godziny. Tydzień później, po zaksięgowaniu wszystkich płatności, okazało się, że kibice Widzewa po raz kolejny ustanowili rekord Polski w zakupie karnetów. Licznik zatrzymał się na liczbie 16 362 sprzedanych abonamentów. Było to możliwe dzięki częściowemu umieszczeniu karnetów fundowanych w strefie buforowej. W trakcie meczu, podczas którego nie będzie potrzeby wydzielania strefy buforowej, będzie ich do wykorzystania więcej, zaś w przypadku meczu podwyższonego ryzyka z koniecznością zachowania pełnego bufora – pozostanie ich mniej.

Nie był to jednak koniec sprzedaży. Cały czas prowadzono bowiem dystrybucję karnetów VIP, dostępnych poza systemem elektronicznym. 2 sierpnia zakończono ten etap – ostatecznie Widzew sprzedał 16 377 karnetów, co jest oczywiście nowym rekordem Polski.

– “Kibice są wspaniali, dzięki nim każdy mecz w Sercu Łodzi to święto i zabawa, w której wspólnie udział biorą tak różni ludzie. Myślę, że w nowym sezonie emocji na trybunach i boisku nie zabraknie” – powiedziała prezes Widzewa Martyna Pajączek.

W środę 31 lipca klub uruchomił listę rezerwacyjną na karnety na przyszły sezon dla osób, które nie miały szczęścia, żeby nabyć abonamenty na obecny sezon. Jeśli w przed kolejnymi rozgrywkami pojawią się karnety w wolnej sprzedaży, kibice z listy rezerwowej będą mogli kupić je wcześniej. 2 sierpnia od rana w systemie było już zarejestrowanych ponad 950 osób. Zapisy na listę rezerwacyjną prowadzone będą do końca sierpnia.

 

Najnowsze

Black Friday w Superlidze – mecze za połowę ceny

Z okazji black friday PGNiG Superliga przygotował specjalną promocję dla fanów piłki ręcznej - "mecze za połowę ceny" Wszyscy ...

Całość ›

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku

PZKosz oraz PLK przedłużyły współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku, przekazując firmie prawa do streamingu video Genius ...

Całość ›
Raporty

Raport Ekstraklasa 2019/2020

Ekstraklasa postanowiła podsumować poprzedni sezon rozgrywek wydając specjalny raport za sezon 2019/2020 W raporcie poruszono takie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Black Friday w Superlidze – mecze za połowę ceny.

#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://sponsoringsport.pl/black-friday-w-superlidze-mecze-za-polowe-ceny/

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku.

#sponsoringsport #koszykowka https://sponsoringsport.pl/pzkosz-oraz-plk-przedluzaja-wspolprace-z-genius-sports-group-do-2030-roku/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.