Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew sprzedaje zimowe piwo

Do klepów trafiła wyjątkowa seria widzewskiego piwa. – To zimowa wersja „Robotniczego”, idealna na mrozy. Takie piwo już się nie powtórzy – zapewnia Rafał Sławek, dystrybutor browaru Holba.

nazwa nowego widzewskiego piwa to Robotnicze zimowy specjal”. Będzie trochę mocniejsze od klasycznego „Robotniczego” (6,1%) i z większą zawartością ekstraktu (13%). Będzie to niefiltrowane piwo o barwie bursztynowej.

– To seria limitowana i takie piwo o tym smaku więcej się nie powtórzy. Przygotowaliśmy 100 tys. butelek – informuje Rafał Sławek. – Przyszły mrozy i mamy świetny produkt na tę okoliczność. Piwo niefiltrowane jest lekko mętne i ma osad, ale to normalne. Dlatego o takim piwie mówi się, że jest złożone i pełnię smaku otrzymujemy po przelaniu do szklanki, kiedy wszystkie składniki się wymieszają. Z mojego doświadczenia wynika, że zimą szuka się piw ciut mocniejszych, słodszych, które można zrobić sobie grzane. Takie właśnie jest „Robotnicze zimowy specjal” – dodaje.

Etykieta wersji limitowanej różni się od klasycznej. Pojawiły się są akcenty zimowe (płatki śniegu), zmieniony jest kolor i pojawia się logo sponsora głównego firmy Termoton. Tło nawiązujące do robotniczego charakteru Łodzi i Widzewa i napis „Robotnicze” pozostało takie samo.

Piwo „Robotnicze 1910” trafiło na rynek 20 lipca, tuż przed inauguracją II-ligowego sezonu. Szybko stało się hitem i pierwszy transport sprzedał się błyskawicznie. Klasyczne „Robotnicze”, które zyskało ogromną popularność, oczywiście nadal jest w sprzedaży. Duże zainteresowanie piwem wśród kibiców to także spore finansowe wsparcie dla klubu. – Najbardziej na jego sprzedaży zyskuje Widzew. Popularność „Robotniczego” sprawiła, że browar Holba chętnie zgodził się wyprodukować wersję limitowaną na zimę. Jesteśmy przekonani, że ten produkt też szybko zyska wielu sympatyków. To sprawi, że pewnie będziemy robić kolejne podobne projekty – uważa Rafał Sławek.

Nowe piwo powinno być dostępne w tych samych sklepach, w kórych jest Robotnicze.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›