Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew sprzedaje zimowe piwo

Do klepów trafiła wyjątkowa seria widzewskiego piwa. – To zimowa wersja “Robotniczego”, idealna na mrozy. Takie piwo już się nie powtórzy – zapewnia Rafał Sławek, dystrybutor browaru Holba.

nazwa nowego widzewskiego piwa to Robotnicze zimowy specjal”. Będzie trochę mocniejsze od klasycznego “Robotniczego” (6,1%) i z większą zawartością ekstraktu (13%). Będzie to niefiltrowane piwo o barwie bursztynowej.

– To seria limitowana i takie piwo o tym smaku więcej się nie powtórzy. Przygotowaliśmy 100 tys. butelek – informuje Rafał Sławek. – Przyszły mrozy i mamy świetny produkt na tę okoliczność. Piwo niefiltrowane jest lekko mętne i ma osad, ale to normalne. Dlatego o takim piwie mówi się, że jest złożone i pełnię smaku otrzymujemy po przelaniu do szklanki, kiedy wszystkie składniki się wymieszają. Z mojego doświadczenia wynika, że zimą szuka się piw ciut mocniejszych, słodszych, które można zrobić sobie grzane. Takie właśnie jest “Robotnicze zimowy specjal” – dodaje.

Etykieta wersji limitowanej różni się od klasycznej. Pojawiły się są akcenty zimowe (płatki śniegu), zmieniony jest kolor i pojawia się logo sponsora głównego firmy Termoton. Tło nawiązujące do robotniczego charakteru Łodzi i Widzewa i napis “Robotnicze” pozostało takie samo.

Piwo “Robotnicze 1910” trafiło na rynek 20 lipca, tuż przed inauguracją II-ligowego sezonu. Szybko stało się hitem i pierwszy transport sprzedał się błyskawicznie. Klasyczne “Robotnicze”, które zyskało ogromną popularność, oczywiście nadal jest w sprzedaży. Duże zainteresowanie piwem wśród kibiców to także spore finansowe wsparcie dla klubu. – Najbardziej na jego sprzedaży zyskuje Widzew. Popularność “Robotniczego” sprawiła, że browar Holba chętnie zgodził się wyprodukować wersję limitowaną na zimę. Jesteśmy przekonani, że ten produkt też szybko zyska wielu sympatyków. To sprawi, że pewnie będziemy robić kolejne podobne projekty – uważa Rafał Sławek.

Nowe piwo powinno być dostępne w tych samych sklepach, w kórych jest Robotnicze.

Najnowsze

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021

W sezonie 2021 w rozgrywkach PGE Ekstraligi nasz zespół drugi rok z rzędu klub startować będzie pod nazwą Eltrox Włókniarz ...

Całość ›

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin SA z KGHM Polska Miedź SA było przedłużenie współpracy ze sponsorem ...

Całość ›

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla

Rozpoczęło się głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego w Krakowie, w którym można oddać swój głos na projekty żużlowe o ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021.

#sponsoringsport #wlokniarzczestochowa #eltox https://sponsoringsport.pl/eltrox-sponsorem-tytularnym-rowniez-w-sezonie-2021/

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin.

#sponsoringsport #siatkowka https://sponsoringsport.pl/kghm-polska-miedz-kolejny-sezon-z-cuprum-lubin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.