Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew sprzedaje karnety #BądźGotowy

W czwartek rozpoczęła się sprzedaż karnetów na domowe mecze Widzewa Łódź w rundzie wiosennej sezonu 2020/2021. Działaniom towarzyszy hasło #BądźGotowy.

Pierwszeństwo w zdobyciu abonamentów na drugą część sezonu będą miały osoby, które posiadały je w minionym półroczu. Będą oni mogli przedłużyć je, z zachowaniem dotychczasowych miejsc, w okresie od 4 do 14 lutego. Z kolei w dniach 16-17 lutego możliwe będzie przedłużenie karnetów ze zmianą miejsc, przy czym w tym czasie nie będzie już obowiązywać gwarancja zachowania dotychczasowej lokalizacji. 18 lutego prowadzona będzie sprzedaż dla osób, które w minionych latach zapisały się na listę oczekujących, a od 19 lutego ruszy sprzedaż otwarta. Dwa ostatnie etapy zostaną uruchomione, jeśli po przedłużeniu abonamentów na stadionie pozostaną wolne miejsca.

Co ważne, posiadacze aktywnego karnetu na cały sezon, jak i na rundę wiosenną 2020/2021, skorzystać będą mogli z pakietu widzewskich korzyści.

Jednocześnie klub rozpoczął zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną, w ramach której przygotował specjalne spoty reklamowe w formie graficznej i audio-wizualnej, publikowane nie tylko w we własnych kanałach komunikacji, ale również w mediach lokalnych. #BądźGotowy to hasło, które towarzyszyć będzie klubowi w czasie całej rundy rewanżowej.

„Bądźmy razem gotowi na walkę Widzewa Łódź o awans i powrót na stadion, do naszego wspólnego widzewskiego domu.” – pisze na swojej stronie Widzew.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›