Widzew nawiązuje współpracę z Portem Lotniczym w Łodzi
W rundzie wiosennej Widzew będzie współpracował z łódzkim Portem Lotniczym na zasadzie wymiany wzajemnych świadczeń.
Jest to jeden z pierwszych kroków, jakie wykona klub w kierunku ekspozycji marki Widzewa poza własnym stadionem.
Współpraca będzie w głównej mierze dotyczyć wzajemnej promocji ofert skierowanych do klientów biznesowych. Ekspozycja lotniska pojawi się w strefach VIP stadionu Widzewa przy al. Piłsudskiego 138 oraz na telebimie stadionowym. Z kolei widzewskie akcenty pojawiają się przed wejściem do terminalu pasażerskiego oraz na monitorach znajdujących się na terenie lotniska.
Jednym z ważnych elementów współpracy ma być organizacja specjalnego przelotu dla kibiców Widzewa z Wysp Brytyjskich, a następnie związany z tym event na lotnisku.
– „Wyjście z ofertą klubu poza ramy stadionu jest istotnym elementem strategii komunikacji marki Widzewa. W najbliższym czasie można spodziewać się kolejnych umów czy projektów biznesowych, które pozwolą pozycjonować klub jako silną biznesową markę w Łodzi” – mówi wiceprezes Widzewa Tomasz Jędraszczyk.