Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew Łódź w programie stażowym Uniwersytetu Łódzkiego

Widzew Łódź – jako pracodawca – dołączył do programu „Students’ POWER” organizowanego przez Uniwersytet Łódzki. W ramach programu studenci będą mogli odbyć płatny staż w Klubie.

Students’ POWER to program stażowy Uniwersytetu Łódzkiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. W ramach projektu Biuro Karier Uniwersytetu Łódzkiego realizuje moduł stażowy obejmujący 2184 studentek i studentów czterech ostatnich semestrów studiów dziennych z ośmiu Wydziałów uczelni, w tym m.in. Wydziału Filologicznego, Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Prawa i Administracji.

Zgodnie z założeniami projektu, student odbywa płatny staż w jednej z uczestniczących w programie firm/instytucji/organizacji. Obejmuje on 240 godzin pracy, minimalnie 20 godzin tygodniowo. Moduł stażowy będzie realizowany od 2 stycznia 2020 r. do 30 września 2023 r.

Do programu w roli pracodawcy dołączył Widzew Łódź, który planuje przyjąć na płatny staż czterech studentów: do działu komunikacji, działu marketingu, działu sprzedaży oraz działu infrastruktury. Zgodnie z wymogami projektu, Klub zapewnia m.in. wysokiej jakości program stażu, opiekę opiekuna stażu oraz koordynację pracy stażysty zgodnie ze specyfiką funkcjonowania każdego z działów.

Szczegóły dotyczące programu, formularz zgłoszeń oraz dokładny opis poszczególnych stanowisk stażowych oferowanych przez Widzew Łódź znaleźć można w Biurze Karier Uniwersytetu Łódzkiego.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›