Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew Łódź sprzedał ponad 10 tysięcy karnetów

Widzew Łódź w ekspresowym tempie sprzedaje karnety na mecze odbywające się na nowym obiekcie, już ponad 10 tysięcy wejściówek ma swoich nabywców.

Wraz z oddanym do użytku nowym stadionem, którego budowę miasto Łódź rozpoczęło jeszcze przed upadkiem Widzewa, do klubu powróciły nowe nadzieje i wiara w szybką odbudowę. Na rozpoczynającą się 11 marca rundę wiosenną rozgrywek kibice Widzewa zakupili już ponad 10 tys. karnetów, bijąc tym samym rekord klubu Parma Calcio. Włoski klub przeszedł podobną do Widzewa drogę przez bankructwo i zaczął swoją odbudowę od IV ligi o rok wcześniej, a ich rekord sprzedaży blisko 10 tys. karnetów w Serie D był szeroko komentowany w Europie. Wart podkreślenia jest fakt, że ceny karnetów zostały utrzymane na poziomie jak w klubach polskiej Ekstraklasy (od 115 do 290 zł za rundę – pomijając karnety VIP kosztujące 1910-2500 zł).

– „Widzew zawsze słynął w Polsce z bardzo dużej ilości kibiców, to efekt lat 80-tych i 90-tych, kiedy to drużyna z sukcesami rywalizowała na arenie krajowej i międzynarodowej” – mówi Przemysław Klementowski, Wiceprezes Zarządu Widzewa Łódź. – „Teraz, kiedy znaleźliśmy się na peryferiach futbolu, nasi fani odwdzięczają się klubowi za zwycięstwa i radość, które klub dostarczał w latach ich młodości.”

Widzewskim ewenementem są karnety fundowane, których kibice Widzewa zakupili już blisko 1000. To idea w swoim założeniu zbliżona do pomysłu „zawieszonej” kawy. W cenie 80 zł kibice Widzewa kupują karnet na rundę wiosenną, z którego nie będą jednak korzystać. To klub, we współpracy ze stowarzyszeniem kibiców, będzie dystrybuował wejściówki na mecze pośród dzieci i młodzieży, aby zaszczepić w nich miłość do klubu. Ten prosty gest pokazuje odpowiedzialność kibiców i działaczy za przyszłość klubu.

Źródło: Widzew Łódź

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›