Widzew Łódź sprzedał ponad 10 tysięcy karnetów
Widzew Łódź w ekspresowym tempie sprzedaje karnety na mecze odbywające się na nowym obiekcie, już ponad 10 tysięcy wejściówek ma swoich nabywców.
Wraz z oddanym do użytku nowym stadionem, którego budowę miasto Łódź rozpoczęło jeszcze przed upadkiem Widzewa, do klubu powróciły nowe nadzieje i wiara w szybką odbudowę. Na rozpoczynającą się 11 marca rundę wiosenną rozgrywek kibice Widzewa zakupili już ponad 10 tys. karnetów, bijąc tym samym rekord klubu Parma Calcio. Włoski klub przeszedł podobną do Widzewa drogę przez bankructwo i zaczął swoją odbudowę od IV ligi o rok wcześniej, a ich rekord sprzedaży blisko 10 tys. karnetów w Serie D był szeroko komentowany w Europie. Wart podkreślenia jest fakt, że ceny karnetów zostały utrzymane na poziomie jak w klubach polskiej Ekstraklasy (od 115 do 290 zł za rundę – pomijając karnety VIP kosztujące 1910-2500 zł).
– „Widzew zawsze słynął w Polsce z bardzo dużej ilości kibiców, to efekt lat 80-tych i 90-tych, kiedy to drużyna z sukcesami rywalizowała na arenie krajowej i międzynarodowej” – mówi Przemysław Klementowski, Wiceprezes Zarządu Widzewa Łódź. – „Teraz, kiedy znaleźliśmy się na peryferiach futbolu, nasi fani odwdzięczają się klubowi za zwycięstwa i radość, które klub dostarczał w latach ich młodości.”
Widzewskim ewenementem są karnety fundowane, których kibice Widzewa zakupili już blisko 1000. To idea w swoim założeniu zbliżona do pomysłu „zawieszonej” kawy. W cenie 80 zł kibice Widzewa kupują karnet na rundę wiosenną, z którego nie będą jednak korzystać. To klub, we współpracy ze stowarzyszeniem kibiców, będzie dystrybuował wejściówki na mecze pośród dzieci i młodzieży, aby zaszczepić w nich miłość do klubu. Ten prosty gest pokazuje odpowiedzialność kibiców i działaczy za przyszłość klubu.
Źródło: Widzew Łódź