Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew Łódź z kolejnym rekordem sprzedaży karnetów!

Kibice Widzew kupili 16 tys. karnetów na rundę wiosenną. Są o krok od wykupienia wszystkich dostępnych miejsc przy al. Piłsudskiego 138.

Od roku, czyli od otwarcia nowego stadionu #SerceŁodzi fani Widzewa nie przestają zadziwiać. Zimą 2017 roku zaskoczyli piłkarski świat, bo na czwarty poziom rozgrywek wykupili 15310 karnetów. To był nowy rekord Polski.

Latem, pomimo że nie udało się odrobić dużych strat i awansować do II ligi, znów stanęli na wysokości zadania. Kupili jeszcze więcej karnetów – 15903. Część z nich była na cały sezon, a część na pierwszą rundę. Ci, którzy mieli abonament tylko na jesień, zimą mogli więc przedłużać karnety na wiosnę. Pojawiło się też sporo chętnych, którzy do tej pory nie mieli karnetów.

Dzięki temu najpierw w piątek udało się ustanowić nowy rekord, a w niedzielę padła granica 16000 karnetów. Klub zaplanował ich sprzedaż do wtorku 6 marca. Na stadionie zostało jeszcze około 200-250 miejsc, na które można jeszcze wykupić karnet. Stadion mieści co prawda 18008 osób, ale prawie 1000 miejsc to sektor dla drużyny gości plus ewentualny bufor, który nie może zostać sprzedany. Jest jeszcze kilkanaście miejsc w sektorze VIP.

– „Wielu z tych kibiców jest przyzwyczajonych do gry w ekstraklasie i sukcesów. Mają w pamięci nawet występy w Lidze Mistrzów i europejskich pucharach. Natomiast na czwartym poziomie rozgrywkowym ściągnąć na stadion taką olbrzymią liczbę kibiców to jest nie tylko rekord Polski. To jest rekord świata” – uważa Tomasz Łapiński, legenda klubu z al. Piłsudskiego. Podkreśla też, że to nie jest moda. – „Bo trwałaby kilka kolejek, dopóki wszyscy zainteresowani nie zobaczyliby nowego stadionu. A tu trzecia runda sprzedaży karnetów i za każdym razem jest ich kupionych jeszcze więcej. Wśród kibiców Widzewa wytworzyła się specyficzna więź, że na przekór wszystkiemu i wszystkim oni zawsze z tym klubem będą.”

Źródło: Widzew Łódź

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›