Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Widzew kolejny raz sprzedaje wszystkie karnety

Otwarta sprzedaż karnetów na mecze Widzewa trwała zaledwie 10 minut. Ostatnie niespełna 500 sztuk błyskawicznie znalazło nowych właścicieli Był to ostatni etap sprzedaży karnetów. Zanim się rozpoczął, 15 840 kibiców już miało abonamenty na rundę wiosenną.

W otwartej sprzedaży karnetów było niespełna 500. Pierwsze sto zostało opłaconych w zaledwie siedem minut. Próg 16 000 został przekroczony o godz. 19:19. Po chwili wszystkie dostępne zostały zarezerwowane.

To kolejny raz, kiedy kibice Widzewa stają na wysokości zadania. Trzy razy bili już rekord Polski w kupowaniu karnetów. Przed sezonem klub sprzedał ich 16 311. Większość z nich to karnety na cały sezon. Część kibiców podzieliła opłaty na rundę jesienną i wiosenną. W przerwie zimowej niemal wszyscy przedłużyli karnety. Do wolnej sprzedaży trafiło ich niespełna 500. O ogromnym zainteresowaniu świadczy fakt, że w pewnym momencie na stronie sprzedaży karnetów chętnych było aż 750 zalogowanych użytkowników.

Po tym jak wpłyną wszystkie opłaty, będzie znana całkowita liczba sprzedanych karnetów. Wszystkie możliwe do sprzedaży zostały bowiem zarezerwowane. Jedyną szansą na karnet jest brak wpłaty – wtedy miejsce się zwolni i trafi do ponownej sprzedaży.

Pojemność stadionu wynosi 18 008, ale od tej liczby trzeba odjąć sektor dla gości, bufory bezpieczeństwa, a także miejsca dla mediów.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›