„Wejdź do gry” – unikatowe oferty w sklepie Trefla Gdańsk
Trefl Gdańsk chcąc zadbać o swoje finanse oraz kibiców stworzył specjalne oferty, w ramach, których proponuje zakup unikatowych produktów, m.in. spotkań z zawodnikami.
Trening z Michałem Winiarskim, spotkanie z zawodnikami, możliwość wyświetlenia życzeń na ekranach nad boiskiem w kolejnym sezonie, czy obserwowanie zajęć „gdańskich lwów” z trybun sali treningowej w ERGO ARENIE. W związku z panującą pandemią i zakończeniem sezonu PlusLigi przed fazą play-off, Trefl Gdańsk wprowadził do swojego sklepu internetowego unikatowe oferty, które w obecnej sytuacji mogą wesprzeć klub, a dla kibiców będą wspaniałym przeżyciem, gdy tylko ich realizacja będzie możliwa.
Grupowy, godzinny trening z Michałem Winiarskim, meet&greet – spotkanie z zawodnikami Trefla, wyświetlenie w przyszłym sezonie w przerwie jednego z meczów życzeń na ekranach nad boiskiem w formie graficznej lub wideo, możliwość obserwowania z trybun treningu gdańszczan, zamieszczenie posta w klubowych kanałach social media, czy po prostu cegiełka „wspieram klub” – takie oferty pojawiły się w sklepie internetowym Trefla Gdańsk. Od momentu zawieszenia rozgrywek PlusLigi 12 marca Trefl Gdańsk dokłada wszelkich starań, by dostarczać kibicom rozrywki przez internet poprzez organizację m.in. Wirtualnego Pucharu Polski, live’ów na Instagramie, podczas których siatkarze grają z kibicami w planszówki Trefla, obcojęzycznych quizów z zagranicznymi zawodnikami, czy przygotowywanie filmików ze wskazówkami, jak można ćwiczyć w domu. Wirtualne atrakcje nie zastąpią jednak w pełni realnych emocji. W tym trudnym dla świata sportu okresie Trefl Gdańsk zaprasza więc kibiców, by ci jeszcze mocniej weszli do gry, a gdy tylko będzie to możliwe, doświadczą dotąd nieznanych przeżyć, jak trening pod okiem Michała Winiarskiego.
– „Podobnie jak dla wielu branż w naszym kraju obecny czas dla świata sportu jest bardzo wymagający. Wierzymy, że pandemia w najbliższych tygodniach ustanie i będziemy mogli się przygotowywać do kolejnego sezonu. Nasi kibice wielokrotnie okazywali nam wsparcie, nie ukrywamy również, że przychody z biletów także stanowią część klubowego budżetu. Dlatego w tym trudnym okresie wprowadzamy do naszej oferty pewnego rodzaju unikaty, ponieważ nigdy wcześniej nie sprzedawaliśmy możliwości trenowania z Michałem Winiarskim, czy wyświetlania filmików z życzeniami na ekranach nad boiskiem podczas meczów, a wiemy, że na pewno dla niejednego z naszych fanów będzie to duże przeżycie. Serdecznie zapraszam żółto-czarnych kibiców do dołączenia do akcji i wejścia do gry” – mówi prezes Trefla Gdańsk Dariusz Gadomski.
Klub po raz pierwszy zdecydował się także na wprowadzenie do sprzedaży cegiełki „wspieram klub”, a także umożliwienie zareklamowania swoich usług czy produktów w wciąż rozwijających się i rosnących klubowych kanałach social media. W tym przypadku w konstrukcji treści i ewentualnej grafiki można też oczywiście liczyć na wsparcie działu marketingu „gdańskich lwów”, podobnie jak przy chęci wyświetlenia grafiki bądź wideo z życzeniami na ekranach nad boiskiem w kolejnym sezonie.