Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju

Jedna z największych firm w województwie śląskim, działająca w branży węglowej, została sponsorem generalnym klubowej Akademii Piłkarskiej Rozwoju Katowice.

– “Jesteśmy dumni, że będziemy mogli współpracować z tak dużym partnerem. Umowę podpisaliśmy na kwartał, czyli do końca 2018 roku, ale liczymy na współpracę również w kolejnych latach. Serdecznie dziękujemy za wsparcie i zaufanie” – podkreśla Marcin Nowak, wiceprezes naszego klubu.

Węglokoks S.A. to silna marka zrzeszająca przedsiębiorstwa z sektora górniczego, hutniczego, energetycznego i logistycznego. Firma jest operatorem handlowym – eksporterem, importerem, traderem węgla energetycznego – oraz logistycznym. Wśród polskich i zagranicznych kontrahentów marka Węglokoks od ponad 66 lat jest synonimem rzetelności i najwyższej jakości. Węglokoks S.A., stojący na czele prężnie działającej Grupy Kapitałowej, jest jedną z największych firm w województwie śląskim, która kładzie nacisk na innowacyjność i nowe technologie.

– “Cieszymy się, że staliśmy się istotnym sponsorem Akademii, która wychowała wielu znakomitych zawodników. Mamy nadzieję, że wsparcie Węglokoksu pozwoli rozwinąć skrzydła wielu sportowym talentom” – mówi Sławomir Obidziński, prezes Węglokoksu.

Logo sponsora generalnego pojawi się na koszulkach naszej drużyny występującej w Centralnej Lidze Juniorów U-15, będzie też widoczne w mediach klubowych czy na terenie obiektu przy Zgody 28.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›