Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta włącza się w cele charytatywne

Warta Poznań w pierwszym meczu sezonu na swoim boisku zagrała strojach z logotypami organizacji charytatywnych walcząc o środki dla córki kapitana zespołu.

Wczorajszy mecz Fortuna 1 Ligi pomiędzy Wartą Poznań i Rakowem Częstochowa dla wszystkich zawodników oraz przedstawicieli klubu miał bardzo duże znaczenie. Nie tylko ze względu pierwszego spotkania w tym sezonie, które zostało rozegrane na stadionie przy Drodze Dębińskiej 12.

Piłkarze na starcie z liderem ligi, wybiegli na boisko z nowymi logami na koszulkach. Na froncie trykotów znalazło się logo Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, natomiast na tyle, logo największego portalu zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl. Ich wizerunek można było również dostrzec na panelach LED rozmieszczonych wokół boiska. Cała akcja miała na celu pomóc kapitanowi “zielonych” Bartkowi Kielibie, którego córka jest bardzo chora. Stroje, w których zawodnicy grali w meczu z Rakowem Częstochowa zostaną przeznaczone na licytacje charytatywną. Wszystkie fundusze zebrane w ten sposób zostaną przeznaczone na pomoc w rehabilitacji córki kapitana Warty.

Do tej pory na koszulkach Warty można było dostrzec logotyp Family House, firmy właścicielki sekcji piłkarskiej – Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej. Kilka tygodni temu doszło jednak do zmian właścicielskich w klubie o czym pisaliśmy (LINK) a z tego powodu należało zakryć obecny logotyp.

Fot. Warta Poznań

Najnowsze

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›

Avides Polska nadal z Wybrzeżem Gdańsk

Avides Polska Sp z oo jest sponsorem strategicznym Zdunek Wybrzeże Gdańsk od listopada 2016 roku W ostatnich dniach Zarząd firmy ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela https://t.co/GsOmm4tSh8