Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta włącza się w cele charytatywne

Warta Poznań w pierwszym meczu sezonu na swoim boisku zagrała strojach z logotypami organizacji charytatywnych walcząc o środki dla córki kapitana zespołu.

Wczorajszy mecz Fortuna 1 Ligi pomiędzy Wartą Poznań i Rakowem Częstochowa dla wszystkich zawodników oraz przedstawicieli klubu miał bardzo duże znaczenie. Nie tylko ze względu pierwszego spotkania w tym sezonie, które zostało rozegrane na stadionie przy Drodze Dębińskiej 12.

Piłkarze na starcie z liderem ligi, wybiegli na boisko z nowymi logami na koszulkach. Na froncie trykotów znalazło się logo Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, natomiast na tyle, logo największego portalu zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl. Ich wizerunek można było również dostrzec na panelach LED rozmieszczonych wokół boiska. Cała akcja miała na celu pomóc kapitanowi “zielonych” Bartkowi Kielibie, którego córka jest bardzo chora. Stroje, w których zawodnicy grali w meczu z Rakowem Częstochowa zostaną przeznaczone na licytacje charytatywną. Wszystkie fundusze zebrane w ten sposób zostaną przeznaczone na pomoc w rehabilitacji córki kapitana Warty.

Do tej pory na koszulkach Warty można było dostrzec logotyp Family House, firmy właścicielki sekcji piłkarskiej – Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej. Kilka tygodni temu doszło jednak do zmian właścicielskich w klubie o czym pisaliśmy (LINK) a z tego powodu należało zakryć obecny logotyp.

Fot. Warta Poznań

Najnowsze

PSS Społem sponsorem Lowlanders

W dniu 7 grudnia została podpisana umowa sponsoringu pomiędzy PSS Społem Białystok a Lowlanders Białystok Tym samym sformalizowano ...

Całość ›

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi

Energa Basket Ligi stworzyła własną aplikację, w której można śledzić wyniki, terminarz, tabelę najnowsze informacje i media ...

Całość ›

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej 7 grudnia na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

PSS Społem sponsorem Lowlanders.
#sponsoringsport #lowlandersbialystok # https://t.co/GO7iaYkbSg

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi.
#sponsoringsport #energabasketliga #aplikacja https://t.co/qbAgwdoV2s