Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta włącza się w cele charytatywne

Warta Poznań w pierwszym meczu sezonu na swoim boisku zagrała strojach z logotypami organizacji charytatywnych walcząc o środki dla córki kapitana zespołu.

Wczorajszy mecz Fortuna 1 Ligi pomiędzy Wartą Poznań i Rakowem Częstochowa dla wszystkich zawodników oraz przedstawicieli klubu miał bardzo duże znaczenie. Nie tylko ze względu pierwszego spotkania w tym sezonie, które zostało rozegrane na stadionie przy Drodze Dębińskiej 12.

Piłkarze na starcie z liderem ligi, wybiegli na boisko z nowymi logami na koszulkach. Na froncie trykotów znalazło się logo Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, natomiast na tyle, logo największego portalu zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl. Ich wizerunek można było również dostrzec na panelach LED rozmieszczonych wokół boiska. Cała akcja miała na celu pomóc kapitanowi „zielonych” Bartkowi Kielibie, którego córka jest bardzo chora. Stroje, w których zawodnicy grali w meczu z Rakowem Częstochowa zostaną przeznaczone na licytacje charytatywną. Wszystkie fundusze zebrane w ten sposób zostaną przeznaczone na pomoc w rehabilitacji córki kapitana Warty.

Do tej pory na koszulkach Warty można było dostrzec logotyp Family House, firmy właścicielki sekcji piłkarskiej – Izabelli Łukomskiej-Pyżalskiej. Kilka tygodni temu doszło jednak do zmian właścicielskich w klubie o czym pisaliśmy (LINK) a z tego powodu należało zakryć obecny logotyp.

Fot. Warta Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›