Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta szuka sponsora finiszu ligi

Warta Poznań wznowiła rozgrywki na miejscu premiowanym awansem do Ekstraklasy, klub z tego powodu szuka Sponsora Finiszu Ligi.

Ceny reklamy na bandach LED zaczynają się już od 450 zł za minutę! Można też zostać Sponsorem Finiszu Ligi i promować swój biznes podczas wszystkich meczów „Zielonych” do końca tego sezonu.

Piłkarze Fortuna 1 Ligi wrócili na boiska już 3 czerwca. Każdy zespół miał do rozegrania 12 spotkań w sezonie zasadniczym, a ekipy z miejsc 3.- 6. zagrają również pod koniec lipca w barażach o awans do Ekstraklasy. Aż 6 meczów z każdej kolejki będzie transmitowane przez stację Polsat Sport. Na stadionach staną wówczas nowoczesne bandy LED (reklama animowana). Warta Poznań oferuje do sprzedaży czas reklamowy na tych nośnikach.

Przed przerwaniem rozgrywek Fortuna 1 Ligi hitowe mecze na antenach Polsatu oglądało nawet ponad 100 tys. widzów. Teraz, gdy większość lig piłkarskich jest zawieszona, specjaliści przewidują, że każda kolejka zgromadzi przed telewizorami 200-300 tys. kibiców. To świetna okazja do tego, żeby dotrzeć z przekazem reklamowym do szerokiego grona zaangażowanych odbiorców.

„Ostatni raport „Efektywności sponsoringu” przygotowany na zlecenie Fortuna 1 Ligi pokazuje siłę zasięgów medialnych. Ekwiwalenty reklamowe, czyli wycena wartości reklamowej ekspozycji firm i marek, w niektórych wypadkach podwajają kwoty sponsorskie wynikające z obowiązujących umów” – mówi Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań.

„Mecze Warty Poznań są w tym sezonie bardzo często pokazywane przez telewizję Polsat. Nasz klub stał się świetnym medium dla biznesu. Myślę, że szczególnie atrakcyjny z perspektywy firm i przedsiębiorców okaże się pakiet Sponsora Finiszu Ligi. Oferowane świadczenia, w oparciu o wspomniany raport, można szacować na poziomie miliona zł” – twierdzi Jarosław Żubka. – „Korzyść biznesowa to jedno, ale jest też szansa, by przejść do historii klubu. Dzięki obecności na koszulce „Zielonych” można bowiem awansować z nimi do Ekstraklasy.”

Pakiet Sponsora Finiszu Ligi to propozycja dla firm, które chcą być z Wartą Poznań do końca sezonu, w którym zespół walczy o awans do najwyższej ligi w Polsce. Oprócz reklam na nośnikach LED w przypadku meczów pokazywanych w telewizji Polsat, gwarantujemy także miejsce na reklamę na tyłach koszulek piłkarzy „Zielonych” we wszystkich spotkaniach do końca rozgrywek 2019/20. Ponadto przyznajemy tytuł sponsora każdego meczu, którego Warta Poznań będzie gospodarzem w tym sezonie. Wiąże się to z z ekspozycją logotypu firmy w materiałach dla dziennikarzy oraz w relacjach w mediach społecznościowych. Po sezonie Sponsor Finiszu Ligi otrzyma też koszulkę meczową Warty Poznań z autografami całej drużyny „Zielonych”.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego portalu, gdzie znajduje się między innymi oferta współpracy z Wartą Poznań lub bezpośredniego kontaktu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›