Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta się wzmocniła

Agnieszka Torba i Mateusz Koszycki wzmocnili Wartę Poznań. Trafili do zespołu, który odpowiada za marketing, komunikację i media społecznościowe.

Agnieszka Torba jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie studiowała na kierunkach: doradztwo zawodowe i personalne oraz edukacja medialna i technologie informacyjne. Jej pasją jest kolarstwo. Od 7 lat zajmuje się profesjonalną fotografią w zawodowym peletonie. Ma na koncie różnego rodzaju publikacje w kraju i za granicą. Interesuje się mediami społecznościowymi, zagadnieniami związanymi z wizerunkiem sportowców oraz marketingiem.

– „Przeskok z kolarstwa do piłki nożnej to dla mnie wyzwanie, a ja lubię wyzwania. Tym bardziej cieszę się, że dostałam szansę na współpracę z tak fajną ekipą, jaką spotkałam w Warcie Poznań” – podkreśla Agnieszka.

– „Staram się być wszędzie tam, gdzie rozwijają się ciekawe projekty piłkarskie. Dlatego znalazłem się w Warcie Poznań. Jest to klub z tradycjami, który ciągle zmienia się na lepsze. Postanowiłem zostać częścią tego projektu i wziąć udział w budowaniu nowej Warty” – mówi z kolei Mateusz Koszycki.

Jest pasjonatem piłki nożnej. Pochodzi z Podlasia, a od ponad 5 lat jest związany z Poznaniem. Kiedyś był sędzią piłkarskim, grał też w zespołach amatorskich. Obowiązki w Warcie Poznań godzi z pracą trenera futbolowej młodzieży. Specjalizuje się w marketingu i dobrze czuje się w mediach społecznościowych. Mówi o sobie, że jest humanistą, a poza piłką nożną kręcą go podróże – również autostopem, po Polsce i Europie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›