Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta prezentuje plan rozwoju

Warta Poznań zaprezentowała „Plan Rozwoju 2020-2023”, w którym wskazuje jaką drogą będzie podążał klub.

48 stron o tym, jak jest dziś piłkarska Warta Poznań i jak ma się zmieniać w najbliższych latach. Wszystko poparte analizami, badaniami i strategią sportową oraz konkretnymi celami do zrealizowania – taki jest „Plan Rozwoju 2020-2023” stworzony przez Wartę Poznań.

– „Będę dążył do budowy silnej poznańskiej marki, która wykracza poza sport i angażuje społeczność miasta i regionu. Proponuję Wam włączenie się w ten ekscytujący projekt. Chcemy doprowadzić do zmiany myślenia o roli klubu piłkarskiego. W dobie, kiedy wszystko kręci się wokół kosmicznie wysokich budżetów i osiąganiu wyników niemal za wszelką cenę, proponujemy inną – ludzką – skalę patrzenia na futbol” – pisze w słowie wstępnym do „Planu Rozwoju 2020-2023” właściciel klubu, Bartłomiej Farjaszewski.

Dokument, który właśnie publikuje klub, to efekt kilkumiesięcznej pracy osób związanych z Wartą Poznań. – “Kierujemy usystematyzowany przekaz tak naprawdę do każdego: do kibiców, którzy od zawsze wspierają Wartę Poznań, ale też do osób, które być może po raz pierwszy usłyszały o Klubie po naszym awansie do Ekstraklasy; do władz miasta, przedstawicieli biznesu, do sponsorów” – mówi Jarosław Żubka, dyrektor marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A. – “Materiał powstał po to, żeby jak najszybciej wyprowadzić Klub na prostą i zadbać o jego systematyczny rozwój w pięciu kluczowych obszarach: infrastruktura, finanse, sport, organizacja i społeczność.”

„Plan Rozwoju 2020-2023” to krótkie przypomnienie historii Warty Poznań, wraz z największymi sukcesami 108-letniego Klubu. Jest też miejsce na analizę obecnego wizerunku, opartego na badaniach wśród mieszkańców Poznania i okolic. W opracowaniu są postawione diagnozy i padają konkretne założenia – w jakim kierunku ma podążać Klub w najbliższych latach. Część planów jest już realizowanych. W ramach otwarcia się na osoby z niepełnosprawnościami i walkę z wykluczeniami powstała drużyna amp futbolu Warty Poznań, która już występuje w polskiej ekstraklasie. Do rozgrywek ligowych przystąpił też kobiecy zespół seniorek.

“Chcemy programowo zmieniać Wartę Poznań. Ten dokument to impuls do tego, by zacząć myśleć o „Zielonych” nie tylko jak o klubie piłkarskim, ale też w szerszym kontekście – systemu wartości, które chcemy reprezentować i wokół których będziemy skupiali społeczność” – tłumaczy Jarosław Żubka. – “Zależy nam na zbudowaniu silnej instytucji i wiarygodnej marki, z którą warto się związać. Jako Klub oferujemy szereg korzyści i każdy, kto włączy się do projektu, jest w stanie zyskać. Mam tu na myśli korzyści wizerunkowe, pozytywną komunikację, zwiększenie zasięgu dotarcia ze swoim przekazem, jak i realizację swoich pasji i celów.”

„Siłę marki Warty Poznań wykorzystujemy na boisku i poza nim – zmieniając na lepsze życie mieszkańców Poznania i regionu” – tak została w dokumencie określona misja Klubu. W „Planie Rozwoju 2020-2023” są założenia na temat tego, gdzie Warta Poznań chce być za te kilka lat, jakimi środkami chce to osiągnąć i czego potrzebuje do realizacji swojej wizji budowy klubu „optymalnego”.

Pełny plan rozwoju – LINK

Najnowsze

Gastro Paczka kolejnym nowym Partnerem Trefla Sopot

W sezonie 2021/2022 o zdrowe posiłki drużyny Trefla Sopot zadba catering dietetyczny Gastro Paczka, nowy Partner klubu Gastro Paczka ...

Całość ›

Grupa Azoty przedłuża umowę z Jaskółką Tarnów

Grupa Azoty zawarła trzy letnią umowę z Jaskółką Tarnów, która zapewni tarnowskiemu klubowi piłki ręcznej finansowanie do końca ...

Całość ›

Ekstraklasa z nową platformą

Ekstraklasa uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę będącą źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla kibiców ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy