Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta prezentuje plan rozwoju

Warta Poznań zaprezentowała „Plan Rozwoju 2020-2023”, w którym wskazuje jaką drogą będzie podążał klub.

48 stron o tym, jak jest dziś piłkarska Warta Poznań i jak ma się zmieniać w najbliższych latach. Wszystko poparte analizami, badaniami i strategią sportową oraz konkretnymi celami do zrealizowania – taki jest „Plan Rozwoju 2020-2023” stworzony przez Wartę Poznań.

– „Będę dążył do budowy silnej poznańskiej marki, która wykracza poza sport i angażuje społeczność miasta i regionu. Proponuję Wam włączenie się w ten ekscytujący projekt. Chcemy doprowadzić do zmiany myślenia o roli klubu piłkarskiego. W dobie, kiedy wszystko kręci się wokół kosmicznie wysokich budżetów i osiąganiu wyników niemal za wszelką cenę, proponujemy inną – ludzką – skalę patrzenia na futbol” – pisze w słowie wstępnym do „Planu Rozwoju 2020-2023” właściciel klubu, Bartłomiej Farjaszewski.

Dokument, który właśnie publikuje klub, to efekt kilkumiesięcznej pracy osób związanych z Wartą Poznań. – “Kierujemy usystematyzowany przekaz tak naprawdę do każdego: do kibiców, którzy od zawsze wspierają Wartę Poznań, ale też do osób, które być może po raz pierwszy usłyszały o Klubie po naszym awansie do Ekstraklasy; do władz miasta, przedstawicieli biznesu, do sponsorów” – mówi Jarosław Żubka, dyrektor marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A. – “Materiał powstał po to, żeby jak najszybciej wyprowadzić Klub na prostą i zadbać o jego systematyczny rozwój w pięciu kluczowych obszarach: infrastruktura, finanse, sport, organizacja i społeczność.”

„Plan Rozwoju 2020-2023” to krótkie przypomnienie historii Warty Poznań, wraz z największymi sukcesami 108-letniego Klubu. Jest też miejsce na analizę obecnego wizerunku, opartego na badaniach wśród mieszkańców Poznania i okolic. W opracowaniu są postawione diagnozy i padają konkretne założenia – w jakim kierunku ma podążać Klub w najbliższych latach. Część planów jest już realizowanych. W ramach otwarcia się na osoby z niepełnosprawnościami i walkę z wykluczeniami powstała drużyna amp futbolu Warty Poznań, która już występuje w polskiej ekstraklasie. Do rozgrywek ligowych przystąpił też kobiecy zespół seniorek.

“Chcemy programowo zmieniać Wartę Poznań. Ten dokument to impuls do tego, by zacząć myśleć o „Zielonych” nie tylko jak o klubie piłkarskim, ale też w szerszym kontekście – systemu wartości, które chcemy reprezentować i wokół których będziemy skupiali społeczność” – tłumaczy Jarosław Żubka. – “Zależy nam na zbudowaniu silnej instytucji i wiarygodnej marki, z którą warto się związać. Jako Klub oferujemy szereg korzyści i każdy, kto włączy się do projektu, jest w stanie zyskać. Mam tu na myśli korzyści wizerunkowe, pozytywną komunikację, zwiększenie zasięgu dotarcia ze swoim przekazem, jak i realizację swoich pasji i celów.”

„Siłę marki Warty Poznań wykorzystujemy na boisku i poza nim – zmieniając na lepsze życie mieszkańców Poznania i regionu” – tak została w dokumencie określona misja Klubu. W „Planie Rozwoju 2020-2023” są założenia na temat tego, gdzie Warta Poznań chce być za te kilka lat, jakimi środkami chce to osiągnąć i czego potrzebuje do realizacji swojej wizji budowy klubu „optymalnego”.

Pełny plan rozwoju – LINK

Najnowsze

SportsMedic w teamie Gwardii Wrocław

Siatkarze Gwardii Wrocław od startu przygotowań do nowego sezonu mogą liczyć na wsparcie SportsMedic Oficjalny partner Gwardii to ...

Całość ›

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

K. Kropielnicki "Nie ma czegoś takiego jak cele działu sponsoringu, to nie są cele sponsoringu a całej firmy"

#sponsoringsport #sportbiz

Wykład "Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych" Kennetha Cortsena rozpoczął drugi dzień #SPORTBIZ bloku B

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.