Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta Poznań zmienia wygląd swojej witryny

Warta Poznań przygotowuje się do startów 1 Ligi, z tego powodu klub dokonał zmian w wyglądzie strony internetowej.

Klub z Poznania po kilku latach awansował i nowym sezonie ponownie zagra w 1 Lidze. Gra na zapleczu Lotto Ekstraklasy to dla Warty Poznań nie tylko wyzwanie sportowe ale również organizacyjne. Klub cały czas remontuje swój obiekt, poprawia infrastrukturę ale nie zapomina przy tym o kibicach.

W lipcu Warta Poznań zmieniła wygląd swojej witryny internetowej. Nowa strona jest bardzo przejrzysta a korzystanie z niej jest intuicyjne. Kibice bez problemu znajdą ważne informacje – aktualne wiadomości czy tabelę. wyróżnikiem strony jest bardzo duży slajder prezentujący najważniejsze informacje z klubu.

Specjalnie dla Sponsoring Sport.pl zmiany jakie zaszły na portalu skomentował Michał Wieczorek, specjalista ds. organizacyjnych Warty Poznań – “Doszliśmy do wniosku, że nasza poprzednia strona internetowa była bardzo niefunkcjonalna, dlatego też postanowiliśmy zmienić witrynę na nową. Teraz postawiliśmy na prostotę. Trzeba jednak pamiętać, że strona nie jest jeszcze w pełni skończona. Dodamy jeszcze nowe funkcje takie jak kupno biletu online, czy sklep internetowy. Pierwsza z tych funkcji zadebiutuje już niedługo, natomiast druga już po starcie sezonu.”

Najnowsze

PSS Społem sponsorem Lowlanders

W dniu 7 grudnia została podpisana umowa sponsoringu pomiędzy PSS Społem Białystok a Lowlanders Białystok Tym samym sformalizowano ...

Całość ›

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi

Energa Basket Ligi stworzyła własną aplikację, w której można śledzić wyniki, terminarz, tabelę najnowsze informacje i media ...

Całość ›

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej 7 grudnia na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PSS Społem sponsorem Lowlanders.
#sponsoringsport #lowlandersbialystok # https://t.co/GO7iaYkbSg

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi.
#sponsoringsport #energabasketliga #aplikacja https://t.co/qbAgwdoV2s