Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta Poznań ma nowych partnerów medialnych

Drugoligowa Warta Poznań pozyskała nowych patronów medialnych – portal Dogrywka24 i gazetę Nasz Głos Poznański.

Warta podczas okresu letniego była dość aktywna i starała się o nawiązanie współpracy z nowymi partnerami. Współpracę z klubem nawiązał portal Dogrywka24 i Nasz Głos Poznański.

Nasz Głos Poznański został pierwszy raz oficjalnym partnerem medialnym Warty Poznań S.A. w roku 2013, będzie to kolejny sezon współpracy.

Nasz Głos Poznański” to największy darmowy magazyn Poznania i 19 okolicznych gmin, któremu 5 kwietnia 2013 roku Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała prestiżowy tytuł Redakcja Roku. Wydawcą pisma i redaktorem naczelnym jest Sławomir Lechna, od ponad 20 lat związany z dziennikarstwem.

Warta Poznań i „Nasz Głos Poznański” w sezonie 2017/2018 będą kontynuować misję zaczętą w 4 lata temu. Firmy będą współdziałać na rzecz budowy marki klubu, popularyzacji drużyn piłkarskich Warty, zdrowego trybu życia i kształtowania sportowych charakterów wśród dzieci i młodzieży.

Oprócz Naszego Głosu Poznańskiego klub podpisał umowę z portalem Dogrywka24.

Dogrywka24 jest nowym, ale prężnie rozwijającym się portalem. Większość działań kieruje w stronę polskiej piłki nożnej, a szczególnie na niższe szczeble rozgrywkowe, ale nie stroni też od poruszania spraw związanych z globalnym futbolem – zwłaszcza tych szczególnie istotnych. Zespół składa się z młodych i pełnych ambicji ludzi, którzy z prawdziwą pasją tworzą unikalne treści. Warta i portal będą w szczególności informować o historii klubu.

Źródło: Warta Poznań

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›