Warta Poznań ma nowych partnerów medialnych
Drugoligowa Warta Poznań pozyskała nowych patronów medialnych – portal Dogrywka24 i gazetę Nasz Głos Poznański.
Warta podczas okresu letniego była dość aktywna i starała się o nawiązanie współpracy z nowymi partnerami. Współpracę z klubem nawiązał portal Dogrywka24 i Nasz Głos Poznański.
Nasz Głos Poznański został pierwszy raz oficjalnym partnerem medialnym Warty Poznań S.A. w roku 2013, będzie to kolejny sezon współpracy.
Nasz Głos Poznański” to największy darmowy magazyn Poznania i 19 okolicznych gmin, któremu 5 kwietnia 2013 roku Kapituła Konkursu Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP przyznała prestiżowy tytuł Redakcja Roku. Wydawcą pisma i redaktorem naczelnym jest Sławomir Lechna, od ponad 20 lat związany z dziennikarstwem.
Warta Poznań i „Nasz Głos Poznański” w sezonie 2017/2018 będą kontynuować misję zaczętą w 4 lata temu. Firmy będą współdziałać na rzecz budowy marki klubu, popularyzacji drużyn piłkarskich Warty, zdrowego trybu życia i kształtowania sportowych charakterów wśród dzieci i młodzieży.
Oprócz Naszego Głosu Poznańskiego klub podpisał umowę z portalem Dogrywka24.
Dogrywka24 jest nowym, ale prężnie rozwijającym się portalem. Większość działań kieruje w stronę polskiej piłki nożnej, a szczególnie na niższe szczeble rozgrywkowe, ale nie stroni też od poruszania spraw związanych z globalnym futbolem – zwłaszcza tych szczególnie istotnych. Zespół składa się z młodych i pełnych ambicji ludzi, którzy z prawdziwą pasją tworzą unikalne treści. Warta i portal będą w szczególności informować o historii klubu.
Źródło: Warta Poznań