Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Warta Poznań dołączyła do platformy Sponsoring Sport.pl

Najstarszy poznański klub piłkarski, Warta Poznań dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl.

Warta Poznań to dwukrotny Mistrz Polski, najstarszy klub piłkarski w Poznaniu, który w tym sezonie występuje w Fortuna 1 Lidze. Od ponad pół roku klub przechodzi znaczące zmiany a jedną z nich jest dołączenie do platformy Sponsoring Sport.pl

– „Jesteśmy zadowoleni z tego, że nawiązaliśmy współpracę z tak innowacyjnym projektem, jakim jest platforma Sponsoring Sport.pl. W dobie zmian, jaki zachodzą w Warcie Poznań, potrzebny jest nam partner, który wesprze nas w kwestii pozyskiwania nowych partnerów biznesowych i sponsorów. To kolejny krok w kierunku dalszej profesjonalizacji klubu” – podkreśla Michał Wieczorek, pełniący obowiązki prezesa zarządu Warty Poznań S.A.

– „Warta Poznań to uznana w Poznaniu a także w Polsce marka sportowa. Wielu wychowanków klubu stanowiło człon Reprezentacji Polski. Obecnie w Warcie stawia się nie tylko na aspekt sportowy ale również na rozwój pionu organizacyjnego. Cieszę się, że mamy szansę również wspomóc tak uznany klub jak Wartę w jego działaniach i dążeniu do zmian.” – powiedział Paweł Żyliński, pomysłodawca Sponsoring Sport.pl

Sponsoring Sport.pl to innowacyjna platforma, który łączy ze sobą świat sportu oraz biznesu, a także dostarcza najnowsze informacji z branży marketingu, sponsoringu sportowego oraz promocji poprzez sport.
Jeśli nadal zadajesz sobie pytanie jak “znaleźć sponsora?” zapoznaj się z możliwościami, jakie niesie ze sobą korzystanie z platformy Sponsoring Sport.pl – LINK.

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›