Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

W USA powstał fanklub Ruchu

Ruch Chorzów poinformował, że oficjalną działalność rozpoczęli kibice klubu ze Stanów Zjednoczonych, tworząc fanklub.

– „Pewną inspiracją był dla mnie Rafał, kibic Ruchu z New Jersey, który w ostatnim czasie dwukrotnie pojawił się na Cichej, o czym wszyscy mogliśmy się dowiedzieć z meczowych kulis. Stwierdziłem, że trzeba wstać z kanapy i zacząć działać. Poprzez mojego kolegę, Łukasza Janoszkę, później przez „Asceto”, udało się zdobyć kontakt do Rafała i tak się zaczęło” – mówi Piotr Szałęga, jeden z założycieli FC USA, fanatyk pochodzący z Kochłowic, który za oceanem mieszka już od 17 lat. W gronie zakłądających fanklub są także kibice pochodzący m.in. z Katowic, Świętochłowic czy Radlina.

„Obserwujemy od dawna, co dzieje się w Klubie, jak przebiega „Czas Odbudowy” i jak pomagają w tym inne emigracyjne fankluby. Również chcielibyśmy dołożyć swoją cegiełkę i pokazać, że Ruch naprawdę jest wszędzie. Już teraz angażujemy się w akcję „102 na 102”, ale mamy też własne pomysły. Mamy do załatwienia kilka spraw organizacyjnych, m.in. założenie dedykowanego konta bankowego fanklubu. W tym początkowym okresie pomagają nam chłopaki z innych FC, zwłaszcza z FC Deutschland, którzy dzielą się swoim doświadczeniem” – mówi Piotr.

– „Chcemy zebrać i zintegrować wszystkich kibiców „Niebieskich” przebywających w Stanach, by móc wspólnie przyłączyć się do wspierania Klubu. To duży kraj, więc na pewno fanów Ruchu jest tutaj wielu, tylko o sobie nawzajem nie wiemy. Zbudowanie bazy kibiców to nasze podstawowe zadanie na początku działalności, pracujemy nad tym. Pierwsze efekty już są – odezwała się do nas dziewczyna z Wisconsin i chłopak z Nowego Jorku, a nasz fanpage polubiło blisko 500 osób. Zapraszamy do kontaktu!” – kończy Piotr Szałęga.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›