Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

W Lubinie szyją kolejną partię maseczek

Zagłębie Lubin od początku aktywnie włączyło się w walkę z koronawirusem, akcja realizowana jest pod hasztagiem #ZLkontraWirus.

Pierwsze kilkaset sztuk rozeszło się w przeciągu dwóch dni i trafiło do najbardziej potrzebujących. Kolejne pięćset przekazano sympatykom „Miedziowych” w ramach współpracy z Fan Klubami, których Zagłębie ma kilkanaście w regionie. Na tym jednak nie poprzestano i w zaciszu budynku klubowego od rana do wieczora trwa produkcja kolejnej partii maseczek w „miedziano – biało – zielonych” barwach.

Na początku marca tego roku nasz kraj obiegła informacja o pierwszych przypadkach groźnego wirusa, wówczas jeszcze choroby nie do końca poznanej. COVID 19, bo pod taką nazwą funkcjonuje, przeorganizował nasze życie codziennie. Każdego dnia dowiadujemy się nie tylko o kolejnych przypadkach zachorowań, ale i o nowych obostrzeniach obowiązujących w czasach epidemii.

Od 16 kwietnia wszystkich nas dotyczą nowe zalecenia. Znajdziemy w nich między innymi obowiązek zakrywania ust i nosa w trakcie przemieszczania, co oznacza choćby potrzebę korzystania z masek. Dlatego kobieca część lubińskiego Zagłębia nie daje sobie czasu na chwilę wytchnienia i codziennie produkuje kolejne partie, starając się na bieżąco wychodzić naprzeciw zapotrzebowaniu.

Sześć kobiet zatrudnionych w klubie, korzystając z dwóch maszyn i własnych zdolności manualnych stworzyło własną produkcję sygnowaną znakiem jakości Zagłębia Lubin. Już pierwsze dni tego przedsięwzięcia pokazały, że maseczki w „Miedziowych” barwach będą cieszyć się ogromnym zainteresowaniem.

„Bardzo nas cieszy, że to, co robimy spotkało się z tak ciepłym odbiorem. To pokazuje sens pracy, którą wykonujemy i jest dla nas największą satysfakcją i nagrodą zarazem. Od początku, gdy tylko zrodził się pomysł szycia własnych maseczek, główną ideą była chęć niesienia pomocy” – mówi Magdalena Berkowska dyrektor Działu Sprzedaży, Reklamy i Sponsoringu. – „Jesteśmy klubem ludzi stąd, z Regiony Miedziowego i doskonale zdajemy sobie sprawę jak wielu z nas narażonych jest na niebezpieczeństwo. W pierwszej kolejności chcieliśmy zabezpieczyć osoby z największej grupy ryzyka – kierowców autobusów komunikacji miejskiej, podopiecznych Domu Seniora, Strażaków z Jednostki Straży Pożarnej w Lubinie, sprzedawców. Następnie część kolejnej partii przekazaliśmy naszym kibicom ze Stowarzyszenia Zagłębie Fanatyków czy okolicznych Fan Klubów. W planach mamy kolejne produkcje i wcale nie zamierzamy zwalniać tempa” – dodaje.

Pracownice Zagłębia nie poprzestały tylko na produkcji. W klubowej telewizji powstał również materiał wideo, który w prosty sposób pokazuje jak samodzielnie zrobić taką maseczkę.

„Jeśli tylko ktoś posiada maszynę do szycia, odrobinę umiejętności i przede wszystkim chęci, to dzięki naszemu tutorialowi maseczkę w barwach Zagłębia Lubin może zrobić samodzielnie. To także doskonały pomysł do wspólnej zabawy z własnymi pociechami. W tej sposób możemy zaangażować je w pomoc i przy okazji mieć wspaniałą pamiątkę” – wyjaśnia Jolanta Jóźwiak Główny Specjalista ds. projektów biznesowych.

„Nie każdy ma możliwość otrzymania takiej maseczki o nas bezpośrednio, ale realizując krok po kroku wskazówki ujęte w naszym materiale wideo naprawdę jest w stanie wykonać to samodzielnie” – dodaje.

Jak podkreślają wszystkie Panie zaangażowane w projekt pod nazwą #ZLkontraWirus, produkcja maseczek klubowych to przede wszystkim ogromna satysfakcja.

W ostatnich dniach, aby dać wszystkim możliwość posiadania własnej maseczki w miedziano – biało – zielonych barwach, klub do każdego zamówienia w sklepie on – line dokłada jedną gratis.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›