Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vivo zostaje oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i 2024

Vivo ogłosiło czteroletni kontrakt z UEFA, na mocy którego chiński producent smartfonów zostanie oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020 i UEFA EURO 2024.

Chińska firma Vivo została ogłoszona jednym z oficjalnych partnerów dwóch kolejnych edycji finałów Mistrzostw Europy i będzie oficjalnym dostawcą smartfonów na UEFA EURO 2020 i UEFA EURO 2024.

Komentując ogłoszenie, Guy-Laurent Epstein , dyrektor ds. Marketingu UEFA, powiedział: – „Cieszymy się, że vivo jest partnerem UEFA EURO 2020 i UEFA EURO 2024 – rozgrywek, w których uczestniczą miliony fanów piłki nożnej na całym świecie. Vivo to młoda, nowoczesna marka smartfonów i bardzo doceniamy wyjątkowe i oddane wysiłki firmy, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze wrażenia. Przy wsparciu Vivo z niecierpliwością czekamy na połączenie kibiców z całego świata przez następne cztery lata ”.

Ogłoszenie partnerstwa oznacza również, że vivo będzie pierwszym sponsorem prezentacji podczas ceremonii otwarcia i zamknięcia finałów Mistrzostw Europy. Producent smartfonów we współpracy z UEFA stworzy niezapomniane wrażenia milionom widzów na całym świecie, którzy będą oglądać finały mistrzostw Europy.

Denny Deng , CEO vivo Europe, powiedział: – „UEFA i Vivo mają tę samą pasję do doskonałości i tworzenia wyjątkowych, fantastycznych nowych doświadczeń dla naszych fanów. Vivo ma nadzieję, że będzie współpracować z UEFA, aby wykorzystać moc smartfonów i inteligentnych usług do łączenia się z konsumentami na całym świecie w celu uzyskania unikalnych, innowacyjnych doświadczeń w niezrównanych, ekscytujących finałach Mistrzostw Europy ”.

Vivo jest jednym z partnerów finału Mistrzostw Europy wraz z Alipay, booking.com, Coca Cola, FedEx, Heineken, Hisense, Socar, takeaway.com i Volkswagen.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›