Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vivo z Polskim Związkiem Narciarskim

Sezon zimowy polscy skoczkowie rozpoczną z dodatkowym wsparciem. Do grona Partnerów Polskiego Związku Narciarskiego dołączyła marka Vivo.

Vivo stało się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, dając wyraz swojemu długookresowemu zaangażowaniu na polskim rynku. Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z Vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.

Vivo, wiodący producent smartfonów na świecie, świętuje swój pierwszy rok w Europie i obchodzi swoją pierwszą rocznicę w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Marka rozszerza ekspansję na krajowym rynku i zacieśniania więzi z konsumentami wspierając polski sport, aby zapewnić niezapomniane wrażenia milionom fanów w całym kraju.

Komentując sukces marki w Polsce Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska, mówi: – „Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią „More Local, More Global”, jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem.”

„Nasze wartości świetnie się uzupełniają, ponieważ naszym celem jest zapewnianie fanom niezapomnianych wrażeń. Cieszę się, że mogę powitać vivo w roli sponsora. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pomoże wznieść nasz narodowy sport zimowy na jeszcze wyższy poziom w tym sezonie” – dodaje Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa posłuży do wzmocnienia świadomość marki, a także umożliwi wspólne świętowanie kolejnych sukcesów wraz z klientami i partnerami biznesowymi. Jako jeden z najszybciej rozwijających się producentów smartfonów 5G na świecie, vivo oferuje swoim użytkownikom zaawansowane, innowacyjne i zorientowane na klienta rozwiązania oraz najlepsze w swojej klasie aparaty. Dzieląc wspólne wartości i pasję z Polskim Związkiem Narciarskim, vivo staje się Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, zapewniającym niezrównaną ostrość, wyrazistość i jakość zdjęć wykonywanych dzięki profesjonalnemu systemowi kamer.

Firma vivo stale poszerza ofertę produktów i zwiększa zasięg rynkowy w Europie. Jako marka silnie związana z pasjami i zainteresowaniami swoich użytkowników, vivo nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo wprowadzi energicznego i zespołowego ducha firmy na Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze, jako Oficjalny Smartfon.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›