Vivo z Polskim Związkiem Narciarskim
Sezon zimowy polscy skoczkowie rozpoczną z dodatkowym wsparciem. Do grona Partnerów Polskiego Związku Narciarskiego dołączyła marka Vivo.
Vivo stało się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, dając wyraz swojemu długookresowemu zaangażowaniu na polskim rynku. Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z Vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.
Vivo, wiodący producent smartfonów na świecie, świętuje swój pierwszy rok w Europie i obchodzi swoją pierwszą rocznicę w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Marka rozszerza ekspansję na krajowym rynku i zacieśniania więzi z konsumentami wspierając polski sport, aby zapewnić niezapomniane wrażenia milionom fanów w całym kraju.
Komentując sukces marki w Polsce Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska, mówi: – „Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią „More Local, More Global”, jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem.”
– „Nasze wartości świetnie się uzupełniają, ponieważ naszym celem jest zapewnianie fanom niezapomnianych wrażeń. Cieszę się, że mogę powitać vivo w roli sponsora. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pomoże wznieść nasz narodowy sport zimowy na jeszcze wyższy poziom w tym sezonie” – dodaje Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.
Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa posłuży do wzmocnienia świadomość marki, a także umożliwi wspólne świętowanie kolejnych sukcesów wraz z klientami i partnerami biznesowymi. Jako jeden z najszybciej rozwijających się producentów smartfonów 5G na świecie, vivo oferuje swoim użytkownikom zaawansowane, innowacyjne i zorientowane na klienta rozwiązania oraz najlepsze w swojej klasie aparaty. Dzieląc wspólne wartości i pasję z Polskim Związkiem Narciarskim, vivo staje się Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, zapewniającym niezrównaną ostrość, wyrazistość i jakość zdjęć wykonywanych dzięki profesjonalnemu systemowi kamer.
Firma vivo stale poszerza ofertę produktów i zwiększa zasięg rynkowy w Europie. Jako marka silnie związana z pasjami i zainteresowaniami swoich użytkowników, vivo nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo wprowadzi energicznego i zespołowego ducha firmy na Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze, jako Oficjalny Smartfon.