Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vive podpisało umowę sponsorską z STS

Polski bukmacher, STS podpisał umowę sponsoringową z Vive Tauron Kielce.

Na strojach klubowych zawodników Vive Kielce znajdzie się logo bukmachera. Umowa obejmuje również ekspozycję brandingu w trakcie meczów w kieleckiej Hali Legionów. Współpraca dotyczy także social media i strony internetowej obu podmiotów. Bukmacher będzie prowadzić też akcje skierowane do kibiców klubu. Kontrakt obowiązywać będzie półtorej roku, do końca sezonu 2017/18.

„STS jako zdecydowany lider branży bukmacherskiej w kraju wiąże się z najmocniejszą drużyną piłki ręcznej w Polsce i jednocześnie jedną z najmocniejszych na świecie. Podpisana umowa to element realizowanej strategii sponsorskiej, zakładającej poszerzenie aktywności w tym obszarze poza piłkę nożną. W zeszłym tygodniu podpisaliśmy porozumienie z Asseco Resovią, jednym z najsilniejszych klubów siatkarskich w Polsce. Większa dywersyfikacja działań sponsorskich powinna przełożyć się na jeszcze szersze dotarcie do kibiców sportowych, a tym samym na efekt biznesowy” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– „Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z nowym sponsorem. Firma STS to partner świadomy sportowo i wizerunkowo, który od lat udanie buduje swoją markę poprzez konsekwentne działania. Czujemy się klubem, którego sukcesy są dla całej Polski, nie tylko na skalę regionu. Tym bardziej cenimy sobie umowę z ogólnopolskim partnerem. W ramach naszej współpracy firma STS będzie widoczna m.in. na bandach LED, spodenkach pierwszego zespołu a także podejmiemy wspólne działania marketingowe w internecie” – mówi Bertus Servaas, prezes Vive Kielce.

Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu STS w trakcie spotkań klubu w kieleckiej Hali Legionów. Branding STS pojawi się na bandach reklamowych oraz na parkiecie boiska w formie naklejki. Ponadto znak firmowy bukmachera znajdzie się na spodenkach zawodników Vive Kielce. Współpraca zakłada również umieszczanie dedykowanych treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– „Zespół naszej firmy składa się z kibiców, więc tym bardziej istotną rolę w podejmowanych działaniach sponsorskich stanowią właśnie miłośnicy sportu. To oni są dla nas i klubów, które wspieramy najważniejsi. Mamy już duże doświadczenie w przeprowadzaniu aktywacji skierowanych do kibiców. Cieszę się, że fani piłki ręcznej z Kielc już niebawem zostaną włączeni w nasze działania. Wierzę, że nasze zaangażowanie spotka się z uznaniem kielczan” – dodaje Mateusz Juroszek.

Źródło: Vive Tauron Kielce

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›