Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vive podpisało umowę sponsorską z STS

Polski bukmacher, STS podpisał umowę sponsoringową z Vive Tauron Kielce.

Na strojach klubowych zawodników Vive Kielce znajdzie się logo bukmachera. Umowa obejmuje również ekspozycję brandingu w trakcie meczów w kieleckiej Hali Legionów. Współpraca dotyczy także social media i strony internetowej obu podmiotów. Bukmacher będzie prowadzić też akcje skierowane do kibiców klubu. Kontrakt obowiązywać będzie półtorej roku, do końca sezonu 2017/18.

“STS jako zdecydowany lider branży bukmacherskiej w kraju wiąże się z najmocniejszą drużyną piłki ręcznej w Polsce i jednocześnie jedną z najmocniejszych na świecie. Podpisana umowa to element realizowanej strategii sponsorskiej, zakładającej poszerzenie aktywności w tym obszarze poza piłkę nożną. W zeszłym tygodniu podpisaliśmy porozumienie z Asseco Resovią, jednym z najsilniejszych klubów siatkarskich w Polsce. Większa dywersyfikacja działań sponsorskich powinna przełożyć się na jeszcze szersze dotarcie do kibiców sportowych, a tym samym na efekt biznesowy” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– “Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z nowym sponsorem. Firma STS to partner świadomy sportowo i wizerunkowo, który od lat udanie buduje swoją markę poprzez konsekwentne działania. Czujemy się klubem, którego sukcesy są dla całej Polski, nie tylko na skalę regionu. Tym bardziej cenimy sobie umowę z ogólnopolskim partnerem. W ramach naszej współpracy firma STS będzie widoczna m.in. na bandach LED, spodenkach pierwszego zespołu a także podejmiemy wspólne działania marketingowe w internecie” – mówi Bertus Servaas, prezes Vive Kielce.

Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu STS w trakcie spotkań klubu w kieleckiej Hali Legionów. Branding STS pojawi się na bandach reklamowych oraz na parkiecie boiska w formie naklejki. Ponadto znak firmowy bukmachera znajdzie się na spodenkach zawodników Vive Kielce. Współpraca zakłada również umieszczanie dedykowanych treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– “Zespół naszej firmy składa się z kibiców, więc tym bardziej istotną rolę w podejmowanych działaniach sponsorskich stanowią właśnie miłośnicy sportu. To oni są dla nas i klubów, które wspieramy najważniejsi. Mamy już duże doświadczenie w przeprowadzaniu aktywacji skierowanych do kibiców. Cieszę się, że fani piłki ręcznej z Kielc już niebawem zostaną włączeni w nasze działania. Wierzę, że nasze zaangażowanie spotka się z uznaniem kielczan” – dodaje Mateusz Juroszek.

Źródło: Vive Tauron Kielce

Najnowsze

Aforti Holding S.A. sponsorem tytularnym Startu

Na podstawie zawartej umowy z Aforti Holding SA drużyna Startu Gniezno w rozgrywkach eWinner 1 Ligi Żużlowej występować będzie jako ...

Całość ›

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa przedłużają współpracę

Dzielnica Bemowo i Sekcja Koszykówki Legii Warszawa wciąż razem, strony przedłużyły obecną współpracę W piątek, 22 ...

Całość ›

Bartosz Ostałowski w kampanii Battery Point

Do kampanii Battery Point, organizowanej wspólnie przez Inter Cars i Clarios, producenta akumulatorów Varta, dołączył nowy ambasador, ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.