Vive podpisało umowę sponsorską z STS
Polski bukmacher, STS podpisał umowę sponsoringową z Vive Tauron Kielce.
Na strojach klubowych zawodników Vive Kielce znajdzie się logo bukmachera. Umowa obejmuje również ekspozycję brandingu w trakcie meczów w kieleckiej Hali Legionów. Współpraca dotyczy także social media i strony internetowej obu podmiotów. Bukmacher będzie prowadzić też akcje skierowane do kibiców klubu. Kontrakt obowiązywać będzie półtorej roku, do końca sezonu 2017/18.
– „STS jako zdecydowany lider branży bukmacherskiej w kraju wiąże się z najmocniejszą drużyną piłki ręcznej w Polsce i jednocześnie jedną z najmocniejszych na świecie. Podpisana umowa to element realizowanej strategii sponsorskiej, zakładającej poszerzenie aktywności w tym obszarze poza piłkę nożną. W zeszłym tygodniu podpisaliśmy porozumienie z Asseco Resovią, jednym z najsilniejszych klubów siatkarskich w Polsce. Większa dywersyfikacja działań sponsorskich powinna przełożyć się na jeszcze szersze dotarcie do kibiców sportowych, a tym samym na efekt biznesowy” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z nowym sponsorem. Firma STS to partner świadomy sportowo i wizerunkowo, który od lat udanie buduje swoją markę poprzez konsekwentne działania. Czujemy się klubem, którego sukcesy są dla całej Polski, nie tylko na skalę regionu. Tym bardziej cenimy sobie umowę z ogólnopolskim partnerem. W ramach naszej współpracy firma STS będzie widoczna m.in. na bandach LED, spodenkach pierwszego zespołu a także podejmiemy wspólne działania marketingowe w internecie” – mówi Bertus Servaas, prezes Vive Kielce.
Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu STS w trakcie spotkań klubu w kieleckiej Hali Legionów. Branding STS pojawi się na bandach reklamowych oraz na parkiecie boiska w formie naklejki. Ponadto znak firmowy bukmachera znajdzie się na spodenkach zawodników Vive Kielce. Współpraca zakłada również umieszczanie dedykowanych treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.
– „Zespół naszej firmy składa się z kibiców, więc tym bardziej istotną rolę w podejmowanych działaniach sponsorskich stanowią właśnie miłośnicy sportu. To oni są dla nas i klubów, które wspieramy najważniejsi. Mamy już duże doświadczenie w przeprowadzaniu aktywacji skierowanych do kibiców. Cieszę się, że fani piłki ręcznej z Kielc już niebawem zostaną włączeni w nasze działania. Wierzę, że nasze zaangażowanie spotka się z uznaniem kielczan” – dodaje Mateusz Juroszek.
Źródło: Vive Tauron Kielce