Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vive Kielce nadal promuje Świętokrzyskie

Na bazie podpisanej dziś umowy Klub Sportowy Vive Kielce otrzyma środki finansowe w zamian za promocję województwa świętokrzyskiego.

W poniedziałek, 29 listopada, o godz. 9:00, w Hali Legionów odbyło się uroczyste podpisanie umowy pomiędzy Klubem Sportowym Vive Kielce a Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego, dotyczącej promocji województwa świętokrzyskiego. W konferencji prasowej uczestniczyli: ze strony Urzędu Marszałkowskiego – Marszałek Województwa Świętokrzyskiego Andrzej Bętkowski, Wicemarszałek Województwa Świętokrzyskiego Renata Janik oraz Członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego Tomasz Jamka, ze strony Klubu Sportowego Vive Kielce – Wiceprezes KS Vive Kielce Tadeusz Dziedzic.

W ramach umowy klub przeprowadzi szereg działań marketingowych, mających na celu promowanie regionu świętokrzyskiego zarówno poprzez pierwszą drużynę Łomża Vive Kielce jak i zespoły młodzieżowe. Wśród licznych świadczeń znajdą się m. in. reklamy wideo na bandach reklamowych podczas meczów drużyny Łomża Vive Kielce, naklejki na boisku, umieszczenie logotypu województwa na ściance konferencyjnej klubu, materiałach wydawanych przez klub (np. kalendarz na rok 2022) oraz koszulkach drużyn młodzieżowych, działania promocyjne w mediach klubowych czy możliwość wykorzystania wizerunku zawodników pierwszego zespołu do celów promocji województwa.

„Kontynuujemy naszą współpracę z Klubem Sportowym Vive Kielce i drużyną Łomża Vive Kielce” – powiedział Andrzej Bętkowski, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego – „Podpisana dzisiaj umowa zakłada promocję województwa poprzez wykorzystanie narzędzi marketingu sportowego. Te, stosowane przez klub – mają ogromny zasięg i trafiają do wielu odbiorców. Poziom reprezentowany przez nasz klub to poziom światowy. Bardzo cieszymy się, że dokładamy cegiełkę do starań klubu o sięganie po najwyższe laury.”

– „Chciałbym bardzo podziękować za decyzję o wsparciu klubu i drużyny Łomża Vive Kielce” – powiedział Tadeusz Dziedzic, Wiceprezes KS Vive Kielce – „Myślę, że nasz zespół jest wspaniałym ambasadorem województwa świętokrzyskiego i całego kraju, szczególnie poprzez odnoszone ostatnio sukcesy w Lidze Mistrzów. Uważam, że obecnie nie ma lepszego zespołu w sportach zespołowych, który tak promowałby nasz region. Dziękuję za zrozumienie wagi narzędzi promocji poprzez sport i zapewniam, że postaramy się dalej jak najlepiej promować nasz region na arenie krajowej i międzynarodowej.”

Za wykonane działania promocyjne Urząd Marszałkowski przekaże klubowi 400 tys. zł.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›