Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vita-Sport Partnerem Technicznym reprezentacji Polski Amp Futbol

Reprezentacja Polski Amp Futbol zyskała Partnera Technicznego, piłkarzy po amputacjach w sprzęt sportowy wyposaży firma Vita-Sport.

– “Nawiązanie współpracy z Vita-Sport to dla nas świetna wiadomość.” – skomentował podpisanie umowy kapitan reprezentacji Polski Amp Futbol Przemysław Świercz. – “Tak duża i znana firma, która wspiera również ekstraklasowy Śląsk Wrocław i Piast Gliwice, to dla nas gwarancja, że od strony sprzętowej będziemy zabezpieczeni zarówno podczas mistrzostw, jak i na wielu kolejnych turniejach. Pozostaje już odwdzięczyć się walką na boisku i medalami przywiezionymi z Meksyku.”

Vita-Sport to jeden z największych sklepów piłkarskich w Polsce. Posiada dziewięć oddziałów stacjonarnych – Warszawa, Bielsko-Biała, Wrocław, Andrychów, Tarnów, Grudziądz, Łódź, Łuków, Gdynia oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy – vitasport.pl, który jest wizytówką firmy. Od 20 lat Vita-Sport zaopatruje w sprzęt sportowy kluby, szkółki piłkarskie oraz klientów hurtowych i detalicznych w całym kraju.

Polscy ampfutboliści w zeszłorocznych Mistrzostwach Europy w Stambule, po świetnej grze zdobyli brązowe medale wygrywając kolejno z Francją 5:1, Belgią 4:0, Włochami 3:0, Irlandią 5:0 i Hiszpanią 3:1, a przegrywając jedynie w półfinale z gospodarzami i późniejszymi triumfatorami turnieju Turcją. Co warte podkreślenia finałowy mecz na stadionie Besiktasu śledziło na żywo ponad 41 000 kibiców.

Dzięki świetnym wynikom z ostatnich lat, w Mistrzostwach Świata, które rozpoczną się już 27 października biało-czerwoni zostali rozstawieni, jako jedna z sześciu najsilniejszych drużyn. Co ciekawe trafili oni do grupy bardzo podobnej do tej w której na mundialu w tym roku rywalizowali kadrowicze Adama Nawałki. W Gudalajarze Polacy o awans do fazy play-off powalczą z Kolumbią, Japonią i Kostaryką. Aktualnie drużyna przebywa w Mielcu na ostatnim zgrupowaniu przed mundialem.

– “Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z tak niezwykłą drużyną. To dla nas ogromne wyróżnienie. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać reprezentantów kraju. Dołożymy wszelkich starań, by zapewnić naszym kadrowiczom, wszystko czego będą potrzebować. Od dzisiaj jesteśmy już jedną nogą w finale!” – powiedział Artur Biernacki prezes firmy Vita-Sport, która w tym roku obchodzi dwudziestolecie istnienia.

Polacy swoje mecze grupowe na mistrzostwach rozegrają już 28.10 (Polska v Kolumbia), 29.10 (Polska v Kostaryka) i 30.10 (Polska v Japonia). Wszystkie mecze biało-czerwonych śledzić będzie można na żywo na facebooku Amp Futbol Polska.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›