Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Viaplay z wyłącznymi prawami do KSW

Viaplay uzgodnił długoterminowe partnerstwo z KSW, wiodącą europejską organizacją mieszanych sztuk walki (MMA), aby stać się jedyną platformą streamingową transmitującą na żywo gale KSW w Polsce i 9 innych krajach od grudnia 2021 roku.

Wywodząca się z Polski organizacja KSW cieszy się w Polsce wyjątkową popularnością. Od 2022 roku KSW będzie organizować 12 wydarzeń rocznie z udziałem najlepszych polskich i międzynarodowych zawodników MMA.

Pierwszą galą KSW na platformie Viaplay będzie KSW 65, które odbędzie się 18 grudnia. Podczas tego wydarzenia reprezentujący Polskę Mamed Chalidow (bilans 35-7-2) będzie bronił swojego pasa mistrzowskiego w wadze średniej w starciu z Chorwatem, Roberto „Robocopem” Soldiciem (19-3-0), jednym z najbardziej obiecujących europejskich zawodników MMA. Tego samego wieczoru Daniel Torres (12-4-0) i Salahdine Parnasse (15-1- 1) zmierzą się w rewanżowym starciu o mistrzostwo wagi piórkowej KSW. Kolejne pojedynki zostaną potwierdzone już wkrótce. Viaplay i KSW będą również współpracować nad ścieżką rozwoju talentów reprezentujących rynki Viaplay, w tym nad ich udziałem w galach KSW.

Wszystkie wydarzenia będą dostępne w Polsce, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Islandii, Estonii, na Łotwie, Litwie i w Holandii w ramach regularnej subskrypcji Viaplay obejmującej sport. W Polsce transmisje z KSW Viaplay będą wzbogacone studiem premium podczas gali i komentarzem w języku polskim.

Peter Nørrelund, Chief Sports Officer Grupy NENT: – „KSW przyciąga zagorzałych fanów, zwłaszcza w Polsce, i jest obecnie czołową formą promocji MMA w Europie. Partnerstwo z Viaplay idealnie zgrało się w czasie z rosnącą od przyszłego roku do 12 liczbą wydarzeń rocznie. Cieszymy się również, że wspólnie z KSW będziemy pomagać młodym talentom MMA w realizowaniu ich marzeń o rywalizacji przed międzynarodową publicznością.”

Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW: – „Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65. Platforma streamingowa Viaplay to niesamowita wartość dla fanów sportu. Chcemy sprawić, by KSW było dostępne dla coraz większej liczby osób w Polsce i Europie. Jestem pewien, że wszyscy fani KSW będą mieli lepsze wrażenia z oglądania i skorzystają na tym partnerstwie”.

Martin Lewandowski, współwłaściciel KSW: – „W przyszłym roku wzrośnie liczba naszych imprez, poszerzy się też skład naszego teamu oraz liczba terytoriów europejskich, na których KSW będzie łatwo dostępne. Współpraca z Viaplay daje nam nowe możliwości i pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój KSW. To ważny moment w historii Federacji, który podkreśla nasze zaangażowanie w rozwijanie organizacji. Jestem podekscytowany rozpoczęciem tego partnerstwa i nie mogę się doczekać powitania fanów KSW, nowych i starych, na Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65.”

Prawa sportowe Viaplay w Polsce obejmują rozgrywki piłkarskie Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, najlepszą hokejową ligę świata NHL i darta PDC, z Premier League w piłce nożnej i serią wyścigową IndyCar od 2022, a także Formułą 1 od 2023 roku. Viaplay będzie też jako jedyna transmitować piłkarskie Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›