Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

VERVA Warszawa ORLEN Paliwa z nową nazwą

Projekt Warszawa Sp. z o.o. informuje, że w związku z zakończeniem umowy sponsorskiej ze spółką ORLEN Paliwa, od 1 sierpnia zmianie ulegają nazwa i logo klubu. Stołeczna drużyna przygotowania do sezonu 2021/2022 rozpocznie jako Projekt Warszawa.

Tym samym nazwa i logo VERVA Warszawa ORLEN Paliwa przejdą do historii. – „Dziękujemy spółce ORLEN Paliwa za dwa lata owocnej współpracy, dzięki której mogliśmy sięgnąć po brązowe medale PlusLigi. Choć nasza umowa z dniem 31 lipca zakończy się, drużyna z Warszawy zawsze będzie grać z dużą werwą. Kibice przekonają się o tym niedługo, niebawem bowiem rozpoczynają się przygotowania do nowego sezonu. W najbliższych dniach siatkarze przechodzić będą badania, a 5 sierpnia udadzą się do Krakowa na turniej PreZero Grand Prix PLS, gdzie wystąpią już jako Projekt Warszawa” – powiedział Piotr Gacek, wiceprezes zarządu spółki Projekt Warszawa i dyrektor sportowy klubu. – „Prosimy wszystkich o używanie od 1 sierpnia właśnie takiej nazwy” – dodał.

Spółkę Projekt Warszawa, poza zmianą nazwy marketingowej i logo prowadzonej przez siebie drużyny, czekają też zmiany organizacyjne, mające na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania klubu. – „Prosimy jeszcze o trochę cierpliwości, proces zmian organizacyjnych i strukturalnych po przejęciu klubu przez nowego właściciela jest wymagający i czasochłonny. Cały czas pracujemy nad budową świadomości marki i pozyskaniem nowych sponsorów i partnerów, bez których zawodowy sport nie może istnieć. Cieszymy się, że sezon 2021/2022 widać już na horyzoncie. Jesteśmy bardzo zmotywowani i zdeterminowani, żeby przepracować go jak najlepiej i zakończyć dobrym wynikiem. Co najważniejsze, nasz plan rozwoju jest długofalowy, a siatkówka w Warszawie jest bezpieczna” – zapewnił Piotr Gacek.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›