Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego

Vectra zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Gimnastycznym (PZG), na mocy której otrzymała tytuł sponsora strategicznego.

Jednocześnie, w roli sponsora głównego, będzie wspierała wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i seniorską zbiorówkę w gimnastyce artystycznej oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.

Wiodący operator kablowy w Polsce i lider usług telekomunikacyjnych nawiązał współpracę
z organizacją non-profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju. Vectra
i Polski Związek Gimnastyczny wspólnie pragną rozwijać potencjał polskiej gimnastyki oraz popularyzować tę wyjątkową dyscyplinę. W czasach, gdy coraz więcej osób prowadzi siedzący tryb życia, regularne podejmowanie aktywności fizycznej jest szczególnie istotne. Eksperci są zgodni,
że nawet kilkanaście minut ruchu dziennie może mieć pozytywny wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale i cały organizm.

– „Sport korzystnie wpływa na ciało i umysł człowieka. Aktywność pozwala nie tylko zachować dobrą kondycję fizyczną, ale także umożliwia rozładowanie stresu. Dzieci i młodzież uprawiając sport uczą się odpowiedzialności, lepszej organizacji czasu, czy strategicznego myślenia. Chcąc propagować zdrowy tryb życia i aktywność ruchową, podjęliśmy strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Gimnastycznym. Wierzymy, że dzięki wsparciu tej pięknej dyscypliny sportu przyczynimy się do jej popularyzacji i rozwoju w Polsce, jednocześnie inspirując młodych ludzi do realizacji sportowych ambicji i marzeń, a wszystkich pozostałych do aktywności. Mam poczucie, że robimy coś ważnego – komentuje Michał Bartkowiak, Prezes Zarządu Vectra S.A.

– „Sport w Polsce uprawia niewiele dzieci. Dla większości z nich ogranicza się on do zajęć wychowania fizycznego w szkole lub dla przedszkolaków na zajęciach rytmiki. Dlatego cieszymy się, że Vectra chce nas wspierać i zwraca uwagę na to, jak ważny jest ruch w życiu każdego człowieka, i to niezależnie od wieku. W PZG mocno wierzymy w to, że w ćwiczeniach można znaleźć radość i satysfakcję oraz że są one tak samo ważne, jak zdobywanie wiedzy czy nauka. Dlatego tworzymy niezbędne warunki do rozwoju zainteresowań sportowych młodzieży. Gimnastyka jest naszą pasją, którą chcemy przekazywać dalszym pokoleniom. Jesteśmy przekonani, że z pomocą Vectry nasi podopieczni będą odnosić kolejne sukcesy, a przede wszystkim będą dalej promować zdrowy i aktywny styl życia” – mówi Leszek Blanik, Prezes Polskiego Związku Gimnastycznego.

W ramach kontraktu Vectra uzyskuje prawo do posługiwania się tytułem sponsora strategicznego PZG na zasadzie wyłączności, jak również prawo publikowania informacji i wykorzystywania wizerunku
oraz oznaczeń PZG w działalności marketingowej i reklamowej. Operator może również brać aktywny udział w organizowanych przez PZG konferencjach i wydarzeniach.

Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln

gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›