Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ustronianka z góralami

Polski producent wody mineralnej, marka Ustronianka przedłużyła o dwa lata umowę z Podbeskidziem.

Ustronianka do grona sponsorów klubu dołączyła przed rokiem, obie strony nie miały jednak wątpliwości, że warto tę współpracę rozwijać.

„Byłem przekonany już przed rokiem, że jeśli Ustronianka rozpocznie z nami współpracę, to będzie to partnerstwo na lata. Tak też się stało i jestem z tego powodu zadowolony, podobnie jak ze współpracy przez miniony rok. To po prostu firma, która nam bardzo odpowiada: z regionu, a przy tym jest uznaną marką. Dziękuję Prezesowi Bożkowi oraz całemu zarządowi Ustronianki i cieszę się, że nadal gramy w jednej drużynie” – powiedział prezes Bogdan Kłys.

Podczas podpisania umowy Ustroniankę reprezentowali prezes Michał Bożek, wiceprezes Barbara Bożek-Paczesny oraz dyrektor Robert Paczesny.

„Wspieranie sportu i kultury od lat jest dla nas istotnym elementem działalności. Nie od dziś intensywnie współpracujemy m.in. z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Narciarskim, ale także angażujemy się w szereg inicjatyw kulturalnych, również w Bielsku-Białej. Jesteśmy dumni, że dziś finalizujemy umowę zwiększającą nasze wsparcie dla najlepszego klubu w regionie. Mamy nadzieję, że i w tym sezonie nasza współpraca przyniesie kolejne sportowe sukcesy” – powiedziała wiceprezes Barbara Bożek-Paczesny.

Ustronianka to jeden z wiodących producentów wody mineralnej oraz napojów w Polsce, który w tym roku świętuje wyjątkowy jubileusz. Na polskim rynku pojawiła się już 40 lat temu i przez te cztery dekady wypracowała sobie silną pozycję podbijając serca konsumentów swoimi produktami nie tylko w kraju, ale także za granicą.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›