Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku

Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Ustronianka poinformowały o przedłużeniu umowy sponsorskiej, na mocy której producent wody mineralnej pozostanie Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 do końca 2022 roku.

– „Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy sponsoringowej z naszym kolejnym, sprawdzonym partnerem. Cieszymy się, że polskie firmy, w tym również te rodzinne z wielkimi tradycjami, dostrzegają wartość marketingową, jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– „Od czterech lat wspieramy piłkę nożną. Inwestycja w reprezentację Polski to „celny strzał”, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy. Jesteśmy dumni, że w dalszym ciągu możemy towarzyszyć piłkarzom w wydarzeniach sportowych” – zapewnia Michał Bożek, właściciel firmy Ustronianka.

– „Woda i sport kojarzą się ze zdrowiem. Strategia marketingowa oparta na sponsoringu naszej reprezentacji przynosi Ustroniance wymierne korzyści – wzmacnia wizerunek firmy i pomaga docierać do szerszej grupy klientów. To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy wspierać drużynę narodową, która osiąga coraz lepsze wyniki” – komentuje podpisanie umowy Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka.

W ramach umowy Ustronianka będzie posiadała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski”, „Oficjalny Partner reprezentacji Polski U-21” oraz „Oficjalna woda reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji. Logotyp firmy będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Podczas oficjalnych konferencji prasowych reprezentacji Polski na stołach będą też eksponowane butelki z wodą Oficjalnego Partnera – Ustronianki.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›